strekkmerker

AS

Glad i forumet
jaja, i dag har jeg fått mitt første strekkmerke [:'(] uke 40 liksom!!!!! er det mulig!!!!![:'(]

mhmm..hadde ingen med førstemann..før riene kom[&:]
vet gått hvor surt det er da!

mhmm..hadde ingen med førstemann..før riene kom

Kom de når riene begynte? Må jeg regne med flere? eller kan jeg være heldig og slippe med dette ene?
...kjenner jeg ble litt deppa...nå trodde jeg faktisk at jeg skulle slippe unna... men klart, har jo vært plaget med kvalme, lavt blodtrykk og bekkenløsning gjennom hele svangerskapet... så måtte jo få strekkmerker også....arrrrgh.

ORIGINAL: AS

mhmm..hadde ingen med førstemann..før riene kom

Kom de når riene begynte? Må jeg regne med flere? eller kan jeg være heldig og slippe med dette ene?
...kjenner jeg ble litt deppa...nå trodde jeg faktisk at jeg skulle slippe unna... men klart, har jo vært plaget med kvalme, lavt blodtrykk og bekkenløsning gjennom hele svangerskapet... så måtte jo få strekkmerker også....arrrrgh.

ikke sikkert du får flere, men jeg sprakk når riene kom, mulig det var for at han skiftet til fødestillinga si.
lå med ryggen på høyreside hele svangerskapet inntil riene kom, så nå har jeg strekkmerker på venstre side av mage[&:]

det er jo ikke sikkert du får flere, jeg fikk ikke på magen sist svangerskap, kun rumpe og lår.. men denne gangen er det kommet noen få den siste tiden.. men jeg har en instilning til strekkmerker som gjør at jeg ikke er blitt lei meg pga det:p

ORIGINAL: Rutla

det er jo ikke sikkert du får flere, jeg fikk ikke på magen sist svangerskap, kun rumpe og lår.. men denne gangen er det kommet noen få den siste tiden.. men jeg har en instilning til strekkmerker som gjør at jeg ikke er blitt lei meg pga det:p

samme her..tar det som et "bevis" på at man har fått nydelige barn i steden[;)]
syns ikke dem er skjemmende heller så[:)]

ORIGINAL: AS

jaja, i dag har jeg fått mitt første strekkmerke [:'(] uke 40 liksom!!!!! er det mulig!!!!![:'(]

åh så kjedelig[&o] skjønner deg godt jeg.. jeg håper fortsatt jeg slipper unna, men er visst ikke trygg før snuppisen er godt og vel ute av magen..
får håpe du slipper flere da[:)]

Jeg fikk mine på overtid sist, så skjønner at det er surt.. men men, satser på du slipper flere[:)]

Den er sur! Ser den...
Jeg fikk en hel del rett før uke 39...poff,så var de der! Hadde også et ørlite håp om å slippe siden jeg hadde sluppet så lenge[:-] Men neei... Og nå går jeg på overtid å tripper! Håper bare ikke det blir flere av den grunn...hehe

Jeg har fått 1 nytt denne gang. Hadde noen få små fra før. Er livredd for å få flere, men hvis jeg må gå med de jeg har nå går det fint. De er ikke så ille.

Håper du slipper flere.

Ser ut som en sebra nederst på magen.. Men synes liksom de vokser hver dag![:'(]
Men som søstra mi sier "man skal ha noen merker i livet".

har fått mine første i dag jeg og.... ikke hatt antydning tidligere, men nå er det 3-4 små "marker" på sideflesket her gett. begge sider!
synes ikke det er så ille jeg da... har jo trossalt en herlig liten bylt på over 3 kg inni her[:)]

Såååå ... hvor mange av dere som har fått merker har smurt dere?
Jeg begynte å få merker skikkelig for et par uker siden. De første kom ut fra blimdtarmarret og har fått noen på andre siden også. Synes ikke det er noe ille. Merket av livet på en måte.

ORIGINAL: Varia

Såååå ... hvor mange av dere som har fått merker har smurt dere?
Jeg begynte å få merker skikkelig for et par uker siden. De første kom ut fra blimdtarmarret og har fått noen på andre siden også. Synes ikke det er noe ille. Merket av livet på en måte.

jeg har ikke smørt meg denne gangen.. sist svangerskap smørte jeg meg på magen og slapp strekkmerker.. denne gangen er de kommt, men tror magen er større og denne gangen:p

det skal jo liksom ikke hjelpe å smøre, men det skader ikke tenker jeg:p

Fikk plutselig i uke 38. Først noen rett under navelen og så plutselig en dag våknet jeg med 3 til lengre ned på magen. Er litt kjipt ja, hadde håpet å slippe jeg også. Men når det er sagt så gjør det meg egentlig ingen ting, bare irriterende når man har gått klar så lenge. Men hallo.. jeg får jo en nydelig gutt ut av dette her :)
Har bestilt belly bandit som kom i posten i dag forresten. Den hjelper jo ikke mot strekkmerker, men forhåpentligvis får jeg formen min tilbake litt fortere når nurket er ute :)

Back
Topp