Strekkmerker

jeg har fått veldig masse men hadde ingenting første svangerskapet..

ORIGINAL: FruBente.86

e ei vennina så fekk alle strekkmerka under fødsel. Hu va så glad for hu ikke hadde fott noen hehe. men di kom.
er alt etter hva hud å slikt mann har. er jo mangen så får å mangen som ikke får.

Og ei jeg kjenner fikk mens hun lå på barsel.. Etter fødselen liksom.

haha! Det er surt! Tror man har sluppet unna også sprekker man opp som bare det[X(][8D]

Jeg fikk mine første to strekkmerker for en måned siden, på puppene. Størrelsen har gått opp fra 75 B til 85 D, så det er ikke så rart. På den annen side: Jeg har gått opp 20 kilo og har kjempemage også. Men enn så lenge, ingen merker der. Smører meg med olje daglig, og håper på det beste.

ORIGINAL: Helene Burugle

Bruker de gamle ennå.

De kommer gjerne de siste to-tre ukene, leste jeg en plass[:)]

Jepp, har flere nye strekkmerker. Sånn er det bare. ;)

Her fikk jeg 3 små strekkmerker rundt navlepiercingen i første svangerskap. 2 over og 1 under navlen. andre svangerskap ble disse noen mm lenger, men de er hvite nå. Nå, i mitt 3 svangerskap har jeg fortsatt ingen fler på magen.

Puppene fikk seg en del strekkmerker da, men de er også hvite nå, dessuten er det ikke noen andre enn sambo som skal se den likevel, så de spiller ingen rolle[;)]

ORIGINAL: MonicaMy

ORIGINAL: Helene Burugle

ORIGINAL: FruBente.86

e ei vennina så fekk alle strekkmerka under fødsel. Hu va så glad for hu ikke hadde fott noen hehe. men di kom.
er alt etter hva hud å slikt mann har. er jo mangen så får å mangen som ikke får.

Og ei jeg kjenner fikk mens hun lå på barsel.. Etter fødselen liksom.

haha! Det er surt! Tror man har sluppet unna også sprekker man opp som bare det[X(][8D]

HYSJ! Sånt vil eg ikkje hørra :P

Ikkje eg helleer!!! Fysseg!![&:][&:][;)]

Ingen her [:D] Fikk minimalt sist å [:D]

Jeg fikk ingen på magen sist svangerskap, men på undersiden av brystene da melka kom..
Håper jeg slipper å få på magen denne gangen også..

Ingen strekkmerker her, men har noen små øverst på lårene etter puberteten.. Så håper ikke det betyr at jeg er mottakelig for fler.. Venninna mi gikk 10 dager over termin og de siste dagene spratt det frem strekkmerker!

Men trodde egentlig man så strekkmerkene først etter fødsel når magen har trukket seg litt sammen igjen, nå er den jo stram og spent, ikke slapp og laus som den kommer til å bli hehe..

ORIGINAL: hysteria

Ingen strekkmerker her, men har noen små øverst på lårene etter puberteten.. Så håper ikke det betyr at jeg er mottakelig for fler.. Venninna mi gikk 10 dager over termin og de siste dagene spratt det frem strekkmerker!

Men trodde egentlig man så strekkmerkene først etter fødsel når magen har trukket seg litt sammen igjen, nå er den jo stram og spent, ikke slapp og laus som den kommer til å bli hehe..

jeg oppdaget ikke mine på magen før etter fødsel. Men det kan han noe med at mine er under navlen. Og at jeg ikke klarte å se der når jeg var høygravid[8D]

ikke fått noen enda.. bank i bordet [:D] sist fikk jeg ingen under svangerskapet men fikk 3 små nederst på magen udner fødsel av all ting [8|] men de synes ikke da så det er jo greit [;)]

mariew svarer deg litt tregt ser jeg... beklager..

nei gjør ingenting for å unngå det. [;)]

Ingen på magen...men fått litt på ene brystet :(
Kommer vel desverre flere....

Back
Topp