BabyMamma89
Blir kjent med forumet
Mange mener at strekkmerker er en del av det å bli mamma og i grunn så er det jo det. Noen bryr seg ikke i det hele tatt, mens andre skjemmes over tiger strekene.
1. Er det noen her som har begynt å få strekkmerker allerede?
2. Hvor har du fått strekkmerker?
3. Bryr du deg om strekkmerkene? Tankene deres.
4. Hva gjør dere for å forebygge strekkmerker?
5. Bilde om ønskelig
(alltid gøy med bilder! tihi)
Kan begynne selv:
1. Har ikke fått noen synlige strekkmerker enda i dette svangerskapet.
2. Var kjempe heldig og ikke fikk noen strekkmerker på magen i det hele tatt i de to forje svangerskapene, kun noen små streker forran på lårene og noen på brystene, men disse kom ikke før jeg begynte å amme.
3. Nå er jeg kanskje litt den teite typen som har super mega stor skrekk for å få strekkmerker på magen og kommer nok til å gå litt i kjellern om det skulle skje, spesielt siden jeg har sluppet unna i de to andre svangerskapene og fordi jeg utenom graviditeten pleier å være ganske så godt trent og for å være helt 100 prosent ærlig, liker å vise meg frem og er stolt av kroppen min. Er redd jeg ikke ville være like glad i meg selv med strekkmerkene.
Puppene mine er jo blitt total katastrofe etter ammingen av to barn
men angrer alikevel ikke på at jeg fullammet begge når jeg først hadde mulighet til det, men har tatt meg noen år å akseptere "sal-taskene" 
4. Smører meg med tjukk krem etter dusj og prøver å ikke klø meg så mye når jeg først begynner å klø. Passer også på at jeg ikke får tørr hud og drikker mye vann!
1. Er det noen her som har begynt å få strekkmerker allerede?
2. Hvor har du fått strekkmerker?
3. Bryr du deg om strekkmerkene? Tankene deres.
4. Hva gjør dere for å forebygge strekkmerker?
5. Bilde om ønskelig
Kan begynne selv:
1. Har ikke fått noen synlige strekkmerker enda i dette svangerskapet.
2. Var kjempe heldig og ikke fikk noen strekkmerker på magen i det hele tatt i de to forje svangerskapene, kun noen små streker forran på lårene og noen på brystene, men disse kom ikke før jeg begynte å amme.
3. Nå er jeg kanskje litt den teite typen som har super mega stor skrekk for å få strekkmerker på magen og kommer nok til å gå litt i kjellern om det skulle skje, spesielt siden jeg har sluppet unna i de to andre svangerskapene og fordi jeg utenom graviditeten pleier å være ganske så godt trent og for å være helt 100 prosent ærlig, liker å vise meg frem og er stolt av kroppen min. Er redd jeg ikke ville være like glad i meg selv med strekkmerkene.
Puppene mine er jo blitt total katastrofe etter ammingen av to barn

men angrer alikevel ikke på at jeg fullammet begge når jeg først hadde mulighet til det, men har tatt meg noen år å akseptere "sal-taskene" 
4. Smører meg med tjukk krem etter dusj og prøver å ikke klø meg så mye når jeg først begynner å klø. Passer også på at jeg ikke får tørr hud og drikker mye vann!