Strekkmerker Nå?

Majzan

Elsker forumet
I går fikk jeg strekkmerker på puppene...[8D] Ikke et merke på magen etter sv.skapet, og såå fornøyd, og så plutselig popper dem frem på boobisene. Ikke er de spesielt sprengte nå om dagen, det er jo litt merkelig.. På morgenen var puppene helt fine, på kvelden var det blitt flere veivisere inn mot hærligheten[&:]

Jada er kjempe kjekt [:'(] jeg har fått mange på sidene etter hun kom og min mage gikk ganske raskt bort. Men er de hersens hormonene som hersker i kroppen

ORIGINAL: Majzan

I går fikk jeg strekkmerker på puppene...[8D] Ikke et merke på magen etter sv.skapet, og såå fornøyd, og så plutselig popper dem frem på boobisene. Ikke er de spesielt sprengte nå om dagen, det er jo litt merkelig.. På morgenen var puppene helt fine, på kvelden var det blitt flere veivisere inn mot hærligheten[&:]

Du slapp iallefall unna magen. Heldig! Magen min ser ut som et kart av en hel by jo :(

ORIGINAL: halt0

ORIGINAL: Majzan

Du slapp iallefall unna magen. Heldig! Magen min ser ut som et kart av en hel by jo :(

by er jo ingenting, jeg har hele europa[:D][8D] Og de kom alle sammen etter uke 37, men jeg driter i de[:D]

Har ingenting med størrelsene eller smøring av all slags kremer å gjøre, det er ene og alene hormoner som herjer og gir oss strekkmerker! Å drikke masse vann hjelper huden, og er generelt sunt og bra for kroppen, men det finnes ingen vidunderkur desverre [8D] Derfor man fint kan få strekkmerker en god stund etter fødselen, og på puppene når de er "slappe" [:@]

Hærsens hormoner altså. I dag fant jeg noen øverst på låret også, de kommer liksom bedre frem når jeg dusjer, da blir de røde. Er ikke krise, men ble veldig overrasket over at de dukket opp nå etter fødsel.  

Back
Topp