Strekkmerker! Har du dem?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
Fikk ett lite med nr 1. Med nr 2 fikk jeg mange i uke 40++. Denne gangen har jeg ikke fått noen nye til nå (uke 39):)

37+3 nå og ikke dukket opp noen til nå som jeg har sett.... fikk ikke noen sist heller...

Fikk noen på brystene da melken kom før fullt med første. Har fått noen tigerstriper på magen i uke 38-39 denne gangen.

Har ett som går fra där navelpiercingen satt och ca 2 cm på skrå opp, thats it än så länge. Och det kom i första graviditeten. Hoppas det stannar med det! mamma är fullständig täckt med striper over hele magen, så var helt innstillt på å bli det jag med, men nå som jag haft sån tur tre gånger så hoppas jag att dem håller sig borta! :smiley-angelic001

Første svangerskap hadde jeg ingen før etter ungen var født, ble trillet inn for keisersnitt uten, trillet ut igjen med :p Men det var ikke så mye. Puppene vokste mye da jeg ammet, så fikk en del under puppene da. Denne gangen har jeg ikke oppdaget noen nye, men mulig det er noen :)

Ikke så veldig plaget hvertfall :)

Selvfølgelig fikk dem etter uke 30 begge gangene. Ved min første graviditet nederst på magen å denne gang øverst på magen der jeg ikke hadde noen.

Sånn er livet, har man bært barn så har man det. Huden strekkes og man går opp og ned i vekt. Helt normalt

Nei, men mye sprøyte merker fra fragminen jeg må ta i magen..

Jepp, magen min er som et verdenskart. Fikk en del på lovehandelsene og puppene i tenårene. Bryr meg egentlig svært lite :happy:

Ingen. Fikk ingen sist heller. Har snurt med olje hele veien, gjorde det samme sist også

Fikk noen i uke 38 ca. Så satser på at det ikke blir flere, er i uke 40 på mandag så krysser alle fingre.

Back
Topp