Strekkmerker! Har du dei?

Ja, fikk på puppene og på hoftene sist jeg var gravid. Så kom de relativt tidlig. Denne gangen kan det se ut som om jeg har fått noen midt på magen, rundt navlen. Jeg så dem ikke før etter fødselen :p
 
Kom gradvis fra 3 mnd til 8 mnd.. innside av lår og ned til leggene, noe på hoftene og bak mot rygg og på rumpa. Den siste uka før fødselen kom det 3 stk på magen. Beina tok det værste og ser ikke ut, det blir langbukser og maxikjole i sommer :p
 
Ingen dette svangerskapet :)
Bare gamle fra det forrige for 827 år siden... veldig glad for det, og veldig overrasket
 
Fikk noen rundt navlen, husker ikke helt når men det var i tredje trimester en gang, mot slutten. Brukte olje på magen etter hver dusj.. Egentlig forventet siden jeg hadde på bryst og lår fra ungdomstiden (som nå er nesten usynlige) men synes likevel det var kjipt.
 
Ja, magen min er fullstendig ødelagt :(
 
Har på hoftene fra pubertetstiden og på brystene fra første svangerskap. Ellers har jeg sluppet unna alle tre gangene.
 
Hud på magen som ikke er strekkmerker, har jeg det? Litt usikker i grunn. Etter tre graviditeter har jeg nesten bare strekkmerken som magehud og litt på hoftene. Kom i første graviditeten helt på slutten, uke 34-36 ish vil jeg tro.
 
Har masse bleke strekkmerker på magen fra forrige svangerskap. Fikk ingen nye denne gangen, heldigvis.
 
Har på lår, lovehandles og pupper fra ungdomstiden. Fikk noen på magen fra vektoppgang i tidlig 20årene, og masse på magen nå i svangerskapet. Akkuratt nå så plager det meg ikke, tenker at det er helt naturlig etter å ha fått en stor liten datter. Men kan hende at det gjlr det den dagen bikinien skal på, og det er mye kjent folk der..
 
Jepp. Fullt på magen og noen på puppene. Samlet de alle i ungdommen og i første svangerskap. Ingen dette svangerskapet :)
 
Har litt merker på hoftene fra puberteten, omtrent usynlig nå. Ingen strekkmerker verken fra første svangerskap eller denne gangen! Må være genetisk, mamma har heller ingen etter 3 svangerskap, siste med tvillinger.
 
Jepp, lår, mage og pupper. Fikk alt når jeg ble gravid som 17 åring for 12 år siden. Kroppen ble drastisk forandra, men det var jo verdt det:happy:
 
Back
Topp