Strekkmerker :-( fortvilet

MammaMai2017

Glad i forumet
Maiblomstene 2017
Over natten fått strekkmerker fra undersiden av rumpa og opp på innsiden av lårene. Lilla, dype og stygge :-( men de er ikke på magen (BANK I BORDET) enda hvertfall :(
Uff. Dette er sikkert overfladisk av meg, men jeg liker det virkelig ikke :(

Eg fekk veldig stygge strekkmerker bak kneene med første man, så stygt! Gjekk ikkje med shorts eller kort kjole. Nå har dei blitt usynlig :)

Ta det fra en som får lett strekkmerker! Så lett at jeg ble undersøkt for det når jeg var 15!! Jeg fikk strekkmerker hver gang jeg gikk ned i vekt, og får det fortsatt. Har PCOS så går opp og ned i vekt HELE tiden!

De er i begynnelsen store og stygge. Men, de blir så og si usynlige med tiden. Det vil være et hakk når du kjenner bort der du har de. Jeg har mage, lår, overarmer og pupper fulle av strekkmerker :P Jeg gleder meg til å kunne skylde på graviditeten!

Linket til noen bilder her:
https://www.google.no/search?q=stre...ved=0ahUKEwjs0-Odp6DQAhUBXCwKHXFfABAQ_AUIBigB

Jeg fikk mange med nr 1, noen med nr 2, så jeg har egentlig slutta å tenke på det o_O Kjedelig ja, men ikke noe å gjøre noe med dessverre :) Syns det var fryktelig kjedelig med nr 1, så jeg skjønner hvordan du har det ;)

Over natten fått strekkmerker fra undersiden av rumpa og opp på innsiden av lårene. Lilla, dype og stygge :-( men de er ikke på magen (BANK I BORDET) enda hvertfall :(
Uff. Dette er sikkert overfladisk av meg, men jeg liker det virkelig ikke :(
Så kjedelig! jeg våknet selv med merker på magen tidligere i uken, tenkte da !hvordan skal dette gå, jeg har ikke begynt å få mage enda!" Hvor langt er du på vei, og har du fått noe særlig med mage?

Fikk på lårene forrige gang.. men de blekna godt etter fødsel.. nesten ikke synlige lenger! Heldigvis ingenting på magen!

Jeg fikk en del på brystene forrige gang, men ikke et eneste ett noe annet sted:) de på brystene er nesten usynlige nå og ser noen ganger mer ut som blodårer. Men er veldig spent på hvordan det blir denne gangen...

Jeg fikk også bare på brystene sist, så håper det ikke blir flere steder denne gangen heller. Men får bare vente og se hva som skjer :)

Har masse strekkmerker på magen og lårene etter første mann, og det er 9 år siden han ble født.
Regner med med kommer nå også, men har innstillingen om at det skal synes at jeg har fått barn så de plager meg ikke i det hele tatt :-)

Last edited:
Masse strekkmerker fra første gang. Fikk bare ett ekstra med nr 2. Og tror ikke det blir flere strekkmerker denne gangen.
Er liksom ikke så mye mer plass å ta av.

Smør deg inn med hvetekimolje morgen og kveld (får det på apoteket) Min svigermor har brukt dette i alle sine svangerskap helt fra starten. Aldri fått strekkmerker.

Sniker fra mars; Føler med deg! Har selv mange pga overvekt, og husker godt "den følelsen" når de først begynte å komme. Jeg gleder meg til å kunne skylde på graviditeten, og håper selvsagt at det ikke kommer nye. Eneste jeg har fått hittil er noen få nye merker på hoftene og brystene, er 24+1. Men tror ikke jeg slipper unna så lett. Jeg får lett strekkmerker..

Back
Topp