Strekkmerker etter graviditet

• Trådstarter Trådstarter Lykkesrus
  • Opprettet Opprettet
L

Lykkesrus

Guest
Hei Jenter!:)

Etter graviditeten fikk jeg et veldig stygt strekkmerke der jeg tidligere hadde hatt piercing i navlen. Mellom de to hullene som jeg hadde fra piercingen fikk jeg et veldig mørkt merke, som ikke akkurat er særlig pent. Lurer dermed på om det er flere enn meg som har fått dette, eller har opplevd dette fra tidligere svangerskap?

Noen som har undersøkt laserbehandling for dette, og hvor mye det evt koster? Har nemlig ikke veldig lyst til å vente mange år på at dette skal lysne til, så vurderer heller å ta laserbehandling på det:)

Evt andre ting som kan hjelpe til for at det skal se litt bedre ut?

Har akkurat samme, men har ikke tenkt noe mer på drt. Skal ha flere barn ( forhåpentligvis ) så da er det lurt å vente:-) begynte ikke å få stygge strekkmerker før uke 35, men da de begynte å komme kom de virkelig. Begynte med dr greve strekkmerke krem, fra apoteket.. Og bruker den enda. Syns det hjelper, gjør det lysere i hvertfall:)

Jeg har heldigvis ikke fått mye strekkmerker ellers på kroppen, kun to strekker på hver sin side av hoftene..øg som sagt det merket jeg fikk etter piercingen. Så får prøve den kremen du snakket om og se om det fungerer for meg også:)

Back
Topp