Strekkmerker eller noe annet?

Lykke_lille93

Gift med forumet
Himmelbarn
♡Julekulene 2021♡
✨️Julestjernene2023✨️
Novemberlykke2024❤️
Jeg har lagt merke til at jeg har fått noe blåmerke-lignende på den ene puppen helt nede (inn mot midten). Veldig lyst, gjør ikke vondt og har hatt det en liten stund nå.

Kan dette være et påbegynnende strekkmerke eller er det noe bekymringsverdig jeg burde tatt med lege/jordmor?

Jeg så også at jeg var litt blålig på den ene sida av puppen her en dag. Så henger meg på tråden her, kanskje noen vet hva det er. Tipper selv at det er helt uskyldig og sikkert bare fordi puppene vokser. Har ikke fått noe som ligner på strekkmerker der enda men kan jo kanskje være det er??

er nok ikke noe farlig...

Ser ikke farlig ut, så har ikke bekymret meg til nå. Var bare om noen hadde opplevd lignende og fått en beskjed fra lege/jordmor :)

Jeg så også at jeg var litt blålig på den ene sida av puppen her en dag. Så henger meg på tråden her, kanskje noen vet hva det er. Tipper selv at det er helt uskyldig og sikkert bare fordi puppene vokser. Har ikke fått noe som ligner på strekkmerker der enda men kan jo kanskje være det er??

Kom plutselig på det her en dag at det kan jo være et slags, rart strekkmerke som er kommet - siden puppene har vokst en del :D

Kan det være en blodutredelse? I så fall er det helt uskyldig, og ikke uvanlig når noe vokser fort på kort tid.

Vil tro det er blodårene dere ser. Men strekkmerkene jeg har fra førstemann på puppene, er blå, eller de bredeste er blå. Men de kom ikke før uka før fødselen, og mens jeg amma, da når melkeproduksjonen var ekstrem....

Vil tro det er blodårene dere ser. Men strekkmerkene jeg har fra førstemann på puppene, er blå, eller de bredeste er blå. Men de kom ikke før uka før fødselen, og mens jeg amma, da når melkeproduksjonen var ekstrem....

Det er nok ikke blodårene jeg ser, de ser jeg overalt ellers. Men det jeg snakker om her er mer som et blåmerke :)

Det er ikke et blåmerke da? :p

Har plutselig blåmerke og kan ikke huske å ha vært borti noe engang :p

Det er ikke et blåmerke da? :p

Har plutselig blåmerke og kan ikke huske å ha vært borti noe engang :p

Veldig merkelig plass å få blåmerke i så fall; på ene puppen inn mot midten :D Midt i kløfta!

Back
Topp