Strekkmerker, dekt av staten?

snart2barnsmamma91

Flørter med forumet
Jeg lurer på en ting, noen som har erfaring med å få/kunne få behandling for strekkmerkene dekt av staten? Jeg har fått endel på innsiden av lårene, på hoftene/håndtaka, og noe på magen, noen som vet om det går en grense på hva som er mye og ikke? Evt hvor mye man må ha for å få det dekt? Og hvis man vil ha flere barn, kan man få dette dekket flere ganger eller bør man vente til man er ferdig med barna?
Lurer på det samme med hengepupper? :)

Takk for alle svar :)

Nei det tror eg neppe!!! Har aldri hørt om det før.. Det er vell prisen vi må betale for disse små Men har hørt at man kan få brystreduksjon visst det virkelig er helsemessige årsaker til det. Men kan man fjerne strekkmerker helt? For det er jo underhuden våres som er strekt, huff. Jeg skal hvertfall ta litt sol før jeg skal til syden. Vet at de bleker jo hvertfall med tiden. En sår trøst emoticon

Jeg tror det skal være svæææææært ille, og gå uten psyken til mor for at man skal få det dekket. Og selv da er det nok vanskelig..

Og det synes jeg er helt greit. Jeg vet at strekkmerker er kjipt, har en del selv.. men jeg synes ikke at skattepengene våre skal gå til kosmetiske operasjoner for noe som er helt naturlig å få etter en graviditet :-) 

Mine strekkmerker er fremdeles godt synlig etter 11 år, noen blekner mens andre blir blålilla i sola;) men jeg har 3 herlige barn så hva gjør vel strekkmerker??
Har med tiden lært meg å leve med det. Syns det avr kjipt i en alder av 20, men nå er det ikke det som er mest viktig lenger. Er jo bare mannen min som ser de deler av kroppen min alikevel.

Man får IKKE dekket redusering av strekkmerker eller hengepupper, det er jo 'naturens gang' for alle som velger å få barn. Man kan ta silikon,men får det seff ikke dekket.

Back
Topp