Strekkmerker & åreknuter

Theresecs

Andre møte med forumet
Hei, gravid med lillebror, termin i november. Fikk en sønn i fjor også så dem blir veldig tette:) å 2 graviditeter veldig nært, noe som selvfølgelig tar på kroppen:-) med gutten min fikk jeg ingen åreknuter og ingen strekkmerker men nå har jeg fått en del "roser" på beina og åreknuter :-( strekkmerker er små små inntil videre. Hva med dere? Når kommer det? Redd jeg blir værre uff hehe

Sent from my iPhone using BV Forum

Her kom de fleste strekkmerkene med eldste. Åreknuter e det ikke komt så mye av. Tror eg fikk en no med siste.

Har ingen strekkmerker, men hadde MASSE åreknuter etter nummer 2. Opererte de vekk :)
Fikk ikke noe mer i tredje svangerskap...
Bruker du støttestrømper?

Jeg fikk ingenting av noe med nr 1, nå masse:-( ja det gjør jeg, men jobber som frisør i tilegg, var hos lege å han skulle ordne med laser når jeg er ferdig med graviditeten:-) gleder meg, men går alt bort? Rosene å? Når kommer strekkmerker ??? Ser så vidt noe nå er i uke 30 men hadde ingenting sist usjjjj:-(

Jeg revnet helt med første, så vet ikke om det kan bli stort verre... :P Strekkmerkene kom vel mellom uke 25 og 30.

Jeg har fått fem prikker og to små streker øverst på venstre låret ved bikinilinja, et bittelite merke under navlen på vei side som etter fødsel ble til en prikk og etpar tynne streker på h hoftekam. Kommer ikke til å se dem eller bry meg for dette blekner helt fint :)
De kom i uke 39.

Hei, gravid med lillebror, termin i november. Fikk en sønn i fjor også så dem blir veldig tette:) å 2 graviditeter veldig nært, noe som selvfølgelig tar på kroppen:-) med gutten min fikk jeg ingen åreknuter og ingen strekkmerker men nå har jeg fått en del "roser" på beina og åreknuter :-( strekkmerker er små små inntil videre. Hva med dere? Når kommer det? Redd jeg blir værre uff hehe

Strekkmerker er hormonelt, så disse får du ikke gjort stort med dessverre.
Husk å bruk støttestrømper for å forebygge åreknuter. Da har du iallefall gjort ditt :)

Har ingen og er 26 uker med nr 2. Men jeg venter på både strekkmerker og åreknuter. Begynner å bli gammel også :p

Me nr 1 fikk eg väl 2-3 strekkmärker
Me nr 2 fikk eg massa på magen
Eg og hade 2 tetta svangerskap .
Strekmerker kan du ikkje gjör så mye med

Fikk masse strekkmerker overalt da jeg gikk med storebror, men ingen åreknuter. Har ikke fått noe nytt denne gangen enda i alle fall. Både strekkmerker og åreknuter ligger i familien, så er godt forberedt på å ende opp med massevis av begge deler egentlig etter hvert.... ;p Strekkmerkene kom vel fra uke 34/35 sist tror jeg :) Heldigvis blekes de veldig etter hvert, men jeg syns ikke det er noe problem å ha strekkmerker.

Back
Topp