Strekkmerkekrem

Snowie

Andre møte med forumet

Jeg er snart i min 12. uke, og tenkte det var lurt å allerede begynne å (prøve) å motbygge de festlige strekkmerkene som mange får. 

Jeg kjøpte Dr.Greve Nærende strekkmerkekrem, som jeg skal smøre meg med hver morgen og kveld. Den er jo ganske dyr, så jeg lurte på om det er noen som har noen gode råd om hva jeg kan bruke som vil gjøre samme nytten? Jeg har lest litt rundt på nettet, og da var det noen som hadde brukt spenol og babyolje. 

Selv om mange mener det ikke nytter, synes jeg det er verdt å prøve i alle fall :)

Setter pris på råd! :)

Har hørt mange anbefale bodybutter fra bodyshop...gode,fete kremer som attpåtil lukter godt :) har ikke testet selv da jeg er gravid for 1.gang og ikke mer enn ca 6 uker på vei,men kommer til å teste ut dette selv :) jeg har litt strekkmerker fra før på sidene,men regner med jeg kommer til å se ut som ett norgeskart etter fødselen, men det er helt sikkert verd det :)
Noen skryter også av Herballife sine kremer,men de kjenner jeg ikke til...

Jeg fant denne siden og har tenkt å sammeligne litt priser og sånn etterhvert.

http://www.ladydiettips.com/stretch-marks-reviews.html

Jeg er også gravid for første gang og er i uke 21. Har ikke fått noen strekkmerker enda, men tenker mer og mer på det :P
Til nå har jeg bare brukt vanlig hudkrem etter dusjing, men har også hørt at bodybutter fra bodyshop skal være bra fordi de er gode og fete. Har hørt mye om at hudkremer med collagen  skal være bra... men mange sier også at om du får strekkmerker eller ei er genetisk relatert... 
Vi kan jo håpe på det beste :)

Jeg er også interessert å høre om noen har hatt bra resultater med et spesielt produkt :)

Back
Topp