Strekkmerkekrem..? Klølindrende krem..?

KR90

Blir kjent med forumet
Er det noen som er i sitt 2 eller mer svangerskap som har kremer eller oljer å anbefale mot strekkmerker? Er ikke kommet så langt at jeg føler jeg trenger der enda, men greit å være beredt når den tid kommer [emoji4]

Og er det noen andre som opplever at nipplene klør noe ekstremt til tider? Mine gjør det ved berøring, og det er vondt å være borti nippelen, så er egentle bare veldig irriterenes [emoji28][emoji28] Er det noe kremer som kan hjelpe mot dette? [emoji4]

Det er nok ingen kremer eller oljer som vil motvirke strekkmerker. Strekkmerker er «avrivninger» i underhuden (?) og ingen kremer osv når ned dit! Så smør bare med en vanlig krem for å opprettholde litt fukt i overhuden.

Strekkmerker er også genetisk - så med andre ord kan det være arvelig !

Jaaa de klør og står rett ut hele tiden! Blir gal, de er så sensitive. Til og med når jeg tar utenpå både bh og klær kjenner jeg det ilero_O

Strekkmerker er hormoner, og det finnes ingen kremer mot det [emoji31]
Jeg synes likevel det var lindrende å smøre med f.eks Epoch baobab body butter. Samt at den lukter godt, og slikt blir det nostalgi av [emoji813]️

Vet ikke om jeg tror på kremer el ikke, men brukte mama mio olje og krem forrige graviditet og fikk ingen strekkmerker(bortsett fra på lårene som jeg IKKE smurte) :bored: kommer til å smøre masse denne gangen og, om det ikke hjelper på strekkmerker så føles det godt og huden blir myk og fin i det minste :-)

Strekkmerker er hormoner, og det finnes ingen kremer mot det [emoji31]
Jeg synes likevel det var lindrende å smøre med f.eks Epoch baobab body butter. Samt at den lukter godt, og slikt blir det nostalgi av [emoji813]️
Hvor får du kjøpt den?

Back
Topp