Strekkmerke

TeaCup

Gift med forumet
ja, helt riktig[&o] i dag oppdaget jeg at hele rumpa har måttet lide[:o] allered.. ikke det at jeg trodde jeg skulle slippe unna det på noen måte, men huff var litt nedtur å oppdage det[&:] og så så masse og, lure på hvordan magen kommer til å se ut[>:]

flere som har stiftet bekjennskap til strekkmerkene?

Fikk ikke noen på rompa sist som jeg vet om.

Fikk på magen (siste to mnd) og på puppene etter fødsel.

Denne gangen merker jeg vel ikke om det kommer nye, det er trangt om plassen på magen for å si det slik [:D]

Jeg er nok en av dem som ikke ser på strekkmerker som noe mer enn et bevis på at jeg er mamma[:)]

ja, jeg håper jeg får et nytt syn på dem når den lille er født[:D]

Har så mange på magen og sidene etter sist gang, så merker det nok ikke med det første.. [8D]

Allerede??! det var tidlig.

Jeg har masse på lårene. puppene og nedre del av magen. Nedenfor navlen. så om jeg får nye denne gangen så tror jeg ikke merker så mye annet enn om jeg får oppe på magen.

er vel egentlig ikke tidlig sånn sett. Har alltid hatt stor rumpe i forhold til resten av kroppen, og alle de ekstra kiloene som har sneke seg på de siste ukene, har lagt seg utelukkende der og litt på hofta[&o] 

Jeg gjorde ikke noe for å unngå strekkmerker når jeg gikk med storebror heller jeg da, tror jeg er typen til å tenke som så at slik ser kroppen min ut fordi jeg har levd det livet jeg har levd (KAN henge sammen med at jeg aldri har vært tynn og lekker også *latterkrampe*)

sist fikk jeg synne dype , hvite på puppene dagene etter fødsel (melken satt inn for fult etter 3-4 dager og da sa det PANG [8D]) Regner med det samme denne gangen også... Eller slapp jeg unna [:)]

Begynn å smør mage, lår og pupper med noe god olje, da blir huden mer elastisk[;)]

jeg har ikke fått noen nye,ennå!!! men har litt på magen etter førstemann..
håper ikke det blir noe flere[:'(]

ORIGINAL: Nnina

Begynn å smør mage, lår og pupper med noe god olje, da blir huden mer elastisk[;)]

jeg er flink til å smøre magen men har ikke smørt rumpa eller lår[8D] så får vel begynne med det nå da[;)]

ORIGINAL: ViPrøverPåBaby

jeg er flink til å smøre magen men har ikke smørt rumpa eller lår[8D] så får vel begynne med det nå da[;)]

OG PUPPENE!!!! Dem blir veldig store når melka setter i gang! Her jeg fikk strekkmerker noen ETTER fødsel [&:]

ORIGINAL: KathMor

ORIGINAL: ViPrøverPåBaby

OG PUPPENE!!!! Dem blir veldig store når melka setter i gang! Her jeg fikk strekkmerker noen ETTER fødsel [&:]

will do[:D]

Back
Topp