strekkmerke spm.

lillegull nov10sept12

Blir kjent med forumet
har vært så "uheldig" å fått strekkmerker nederst på magen.. Å di klør noe forferdelig. Noen andre som plages med det? Skal til kontroll på tirsdag, å tenkte å spørre da. Men trenger sårt noen tips, så æi ikke skal klø meg ihjel iløpet av helga...

Har det likens, jeg bruker olje på å det virker i allefall på meg.. [:)] Håper du finner noe som funker for deg, er ikke noe behagelig å gå å klø [:'(]

Her smører jeg med babyolje hver dag, og hver gang jeg dusjer. Det holder for meg. Ingen kløe og ingen nye strekkmerker [:)] Bare de 5000 fra i fjor da jeg gikk fravid [8D]
Men aloe vera brukte jeg i fjor når det klødde, og det hjalp! [:)]

har brukt fuktighetskrem til nå uten parfyme, uten noe virkning. Men da skal æi prøve olje no når æi går i dusjen!:) Takk for tips :) Det e til å bli sprø av!

Her klines magen inn med spenol,den er så stram nå at jeg klør besatt om jeg ikek smører.
Så,sMØR GODT med fet krem,så slipper du nok kløen[;)]

Jeg har på babyolje når det klør, den hjelper (iallefall mot kløen [;)])

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Her klines magen inn med spenol,den er så stram nå at jeg klør besatt om jeg ikek smører.

Ingen strekkmerker *bank i bordet*, men klør allikevel... [8D] Sverger også til spenol, det hjelper mye. Brukte bare det i forrige svangerskap også. Ellers har jeg også en aloe vera lotion som er god [:)]

Takk for tips jenter :) Satser på at noe fungerer no, sånn at æi kan slippe å klø inatt iallefall! :D

jeg har hørt spenol fremmer hårveksten jeg[8|][8|] tenker på disse nydelige svarte hårene som kan komme på magen når vi er gravide... litt dumt hvis det kommer flere enn nødvendig...[8D]
men vet IKKE om dette stemmer altså[:)]

ORIGINAL: lillegull nov.10

har vært så "uheldig" å fått strekkmerker nederst på magen.. Å di klør noe forferdelig. Noen andre som plages med det? Skal til kontroll på tirsdag, å tenkte å spørre da. Men trenger sårt noen tips, så æi ikke skal klø meg ihjel iløpet av helga...

IKKE KLØ PÅ DE!!!!!!!!!!!! da blir det værre og styggere .
jeg smører med baby olje. når jeg har dusja. for da klør det minst og det holder en stund. ellers smører jeg med A krem. ikke at det hjelper på å få mindere. men da klør og svir de ikke så mye . så jeg smører ofte gjennom dagen .
og skal du klø på de. så gjør det utenpå klærne, og ikke klor hard. bare "stryk" på de .
ellers blir det bare vondt værre.
på meg ser det ut som eg går å koser med magen hele tiden, men det er fordi jeg ofte går å stryker /klor lett på strekk merkene siden de gjør vondt.

ps: har du lange negler . kil på de i stedet for å klore , hvis du skjønner hva jeg mener :)

ORIGINAL: Cec*

jeg har hørt spenol fremmer hårveksten jeg[8|][8|] tenker på disse nydelige svarte hårene som kan komme på magen når vi er gravide... litt dumt hvis det kommer flere enn nødvendig...[8D]
men vet IKKE om dette stemmer altså[:)]

Har hørt det samme, men jeg smurte med spenol i 9 måneder sist og fikk ikke et eneste ekstra hår [;)] Bruker også spenol mye ellers og har brukt det hele denne gravditeten også, fortsatt ingen ekstra hårvekst! [:)] Tror nok dette med hårvekst kommer mest pga hormoner og kommer uansett om man har anlegg for det når man er gravid [;)]

mulig litt sent å IKKE klø.. Tok meg selv i å klø intenst inatt!... Men skal ha det i bakhodet fra no av!!

... Men nå klør det ikke *bank i bordet* , så satser på at det funket med babyolje!:)

her klør HELE magen til alle døgnets tider. klør i søvne også så harr begynt å få sår[&:]. eneste som hjelper her er å smøre med krem.. og syntes det er deilig hvis den er litt kald, da lindrer det litt..  

Unner ingen kløende mage altså. Nåkka så grusomt! Min klør kun "nede" der strekkmerkene er, og det er igrunn nok! Spent på hvordan di blir å se ut om noen uker/mnder....

Back
Topp