Strekkmerka allerede?!!

Tommelise86

Betatt av forumet
æ har bættre mæ fått strekkmerka allerede!

På låret på innsida ved sida av kneet! [:(]
Kjent æ vart litt lei mæ når æ så d.. bare 14 uka på vei åsså kjæm dæm allerede,blæææh..
håpa på at æ skull klar mæ i sommer æ![8D]

ikke noe moro, men et bevis på at man skal bli mamma rett og slett

jepp, men e litt surt at d kjæm sååå tidlig[8D] kunna holdt sæ bort ei stund t syns æ [8D]

husker med min første sønn da begynt de også smått men fy dæven å jeg så ut etter at jeg var ferdig , har sånn ca flere hundre på magen blæ men til en froandring får jeg heller ingen nye med resten av svangerskapa hehe

Jeg fikk strekkmerker når jeg var 12 uker med 1 mann.. det ble noen, men er ikke så ille etterpå. Jeg begy te og trene og gikk ned i vekt og da ble dem nesten borte [:D] det samme gjore en vennine av meg og henne kunne man ikke se det på en gang..

ja tenkt æ skull bynn å gå mæ en tur vær dag framover no så håpe at d hjelpe på litt [8D]

Har strekkmerker på hele kroppen, og de fikk jeg lenge før jeg blei gravid[8D][;)]

Eg og har strekkmerker på innsida og utsida av lårene i fra ein del år før eg blei gravid.

skal ikke ha dårlig sanvttig het eller være flau over strekkmerker,
jeg har strekkmerker i tusen!!!
vær heller stolt over de, de viser at du har vært igjennom noe i løpet av livet... :)
de er bevis på kunnskap... [;)]

ORIGINAL: turteldue

skal ikke ha dårlig sanvttig het eller være flau over strekkmerker,
jeg har strekkmerker i tusen!!!
vær heller stolt over de, de viser at du har vært igjennom noe i løpet av livet... :)
de er bevis på kunnskap... [;)]

Der har du rett ja [:)]

Får væll bare bynn å forbered mæ på fler [8D] syntes bare at dæm kom litt væll tidlig, men snakka me søstersen å vi har vist samme "hudtype" som hu kalt d for hu å fikk strekkmerka veeeldig tidlig så æ må væll bare bli vant me d [8D]

Back
Topp