Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her. Og hvis jeg reiser meg eller strekker megJeg har opplevd de siste dagene at det river skikkelig nedi der. Det er det jeg kjenner mest nå for tiden. Det gjør direkte vondt hvis jeg nyser feks
Det er vel det som er ligamentsmerter kjekt å kjenne at det skjer ting da snart bare 1 uke til vi skal på ul ♡Samme her. Og hvis jeg reiser meg eller strekker meg
Ja jeg synes det er litt smertefullt altså men veldig kjekt også. Har ikke noe særlig menssmerter lenger, men kjenner veldig godt den rivingen utrolig spesiell følelse.Jada, er nok ligamentsmerter ja Hos meg har de verste murringene blitt erstatter med sånne rive-og-slite smerter de siste dagene. Kjenner de ikke så godt nå som jeg er andregangs, men husker at det var direkte vondt når jeg var gravid første gang
JA, sånn jeg menerÄr det någon fler som kan känna att det strecks på båda sidor av höfterna ? Upp mot revbenen ?
Längs sidorna liksom
!!! Tack å lov!! Haha glad jag vartJA, sånn jeg mener
Ikke behagelig nei, men skjer vel mye nedi der nå!!! Tack å lov!! Haha glad jag vart
Ja kan verkligen inte ligga stilla när dom kommer
Samme her... Folk ser rart på meg når jeg hoster eller nyser, for jeg prøver å være forsiktig.. hahaStikker skikkelig når jeg hoster eller nyser
Samme her!Jeg har opplevd de siste dagene at det river skikkelig nedi der. Det er det jeg kjenner mest nå for tiden. Det gjør direkte vondt hvis jeg nyser feks
Gjorde ikke det hos meg heller før plutselig i går. Merker at det går litt opp og ned hvor mye jeg kjenner det.Hos mig gör det inte ont om jag nyser/hostar