Strekkinger

Orkidee

Elsker forumet
Våknet opp i dag med en følelse av at livmors ble dratt i begge retninger. Akkurat under skambenet på begge sider. Noen som har opplevd lignende?

Jeg har opplevd de siste dagene at det river skikkelig nedi der. Det er det jeg kjenner mest nå for tiden. Det gjør direkte vondt hvis jeg nyser feks :p

Jeg har opplevd de siste dagene at det river skikkelig nedi der. Det er det jeg kjenner mest nå for tiden. Det gjør direkte vondt hvis jeg nyser feks :p
Samme her. Og hvis jeg reiser meg eller strekker meg;)

Jada, er nok ligamentsmerter ja :) Hos meg har de verste murringene blitt erstatter med sånne rive-og-slite smerter de siste dagene. Kjenner de ikke så godt nå som jeg er andregangs, men husker at det var direkte vondt når jeg var gravid første gang :p

Jada, er nok ligamentsmerter ja :) Hos meg har de verste murringene blitt erstatter med sånne rive-og-slite smerter de siste dagene. Kjenner de ikke så godt nå som jeg er andregangs, men husker at det var direkte vondt når jeg var gravid første gang :p
Ja jeg synes det er litt smertefullt altså :p men veldig kjekt også. Har ikke noe særlig menssmerter lenger, men kjenner veldig godt den rivingen :p utrolig spesiell følelse.

Är det någon fler som kan känna att det strecks på båda sidor av höfterna ? Upp mot revbenen ?
Längs sidorna liksom

Back
Topp