Strekkesmerta :)

Tuppeline

Forumet er livet
VIP
Augustmødrene 2014
E d fleir einn mæ som har sånn "strekkesmerta" i livmora????Merke at d veks å gror nedentil ja

Ja kjenner det strekker:) men får også et snev av angst hver gang, blir så redd det er smerter i forbindelse med sa! Gleder meg til å få vært på ul å sjekket om alt er bra!!!!

Nyttårsspire skrev:
Ja kjenner det strekker:) men får også et snev av angst hver gang, blir så redd det er smerter i forbindelse med sa! Gleder meg til å få vært på ul å sjekket om alt er bra!!!!

Godt å hør at æ itj e alein:) Har itj kjent nåkka før idag, å æ va livredd for at d va nå gæli,men så sa mainn min at d va akkurat likens sist æ va gravid....Men,gler mæ t æ ska på ul å sjekke om aillt e i orden :) E d læng t du ska på ul?

Nyttårsspire skrev:
Ja kjenner det strekker:) men får også et snev av angst hver gang, blir så redd det er smerter i forbindelse med sa! Gleder meg til å få vært på ful å sjekket om alt er bra!!!!

Samme her. Kjennes ut som mensen er rett rundt hjørnet :-\

Strekker og tøyer her også.

Mye mer enn sist gang og så tidligere også. Kan bli spennende det her..

Kjenner litt strekk-smerter hvis jeg beveger meg litt kjapt, f.eks. reiser meg opp raskt. Ikke så mye ellers og ingen murringer.

Kjenner litt mensmurringer av og til, men tror jeg har hatt mer de to andre gangene. Men kjenner at strekker veldig om jeg f.eks. snur meg raskt i sengen eller reiser meg raskt opp.

Har en del strekking her ja   Begynte veldig tidlig denne gangen, men er vel derfor flergangsfødende ofte får mye tidligere mage enn 1.gangs hehe.. Blir spennende å se...

Skal på ul 15 mai, men det er egentlig kontroll av en cyste på eggstokken. Regner likevel med at de kan sjekke om hjertet slår! Ellers venter jeg på innkallelsen til tidlig ul, den kommer vel i løpet av uka! Liker virkelig ikke denne usikkerheten, gleder meg i hel til vi kjenner spark. Så mye mer beroligende alt da:)

Jaaa! :) smiler hver gang, og nyter hvert sekund av alle tegn på graviditet :) siden dette er min siste gang... :)

Trudee skrev:
Jaaa! :) smiler hver gang, og nyter hvert sekund av alle tegn på graviditet :) siden dette er min siste gang... :)

Siste gangen her å,så nyte d som skjer me kroppen :) Æ synes d e fantastisk å gå gravid :) Vå får nyt d så læng d vare ;)

Æ lure på om d blir meire smerta for hver gang man går gravid...

Back
Topp