Strekker og ubehag i magen!

Vinterprinsesse

Blir kjent med forumet
Er det flere som opplever strekking i magen, at det er ubehagelig å bevege seg? Ikke direkte vondt. Kjennes ut som tarmene er helt på styr, selv om jeg vet det er babyen. Flere som også sliter med søvn? Klarer ikke sove for jeg våkner hver gang jeg snur meg og det er så ekkelt [emoji23]

Ja, har også mye strekksmerter og i tillegg føler jeg at magen er stiv (ikke hard eller som kynnere, men som om jeg har trent). Spesielt på morgenen og så mykner det litt opp utover dagen :) Det kan være litt plagsomt på kvelden når jeg skal legge meg også - har noen favorittstillinger :D

Jepp, mye strekking og merkelige bevegelser her og. Om kvelden når jeg skal legge meg er det som regel helt håpløst for når jeg legger meg over til ene siden blir det så mye bevegelse, og det virker som hun da sparket i noe bein eller noe slik at det er umulig å få sove. Har funnet en stilling delvis på rygg med ene foten bøyd som det er minst aktivitet i da.

Jeg kjenner mest strekking på undersiden av magen når jeg går og beveger meg, nesten støl. Spesielt når jeg skal løfte venstrebeinet litt høyere enn vanlig skritt, men har også trøbbel med den sida av bekkenet. Vurderer satenglaken for fikk tips om at det er lettere å snu seg i løpet av natta =)

Her og! Sover veldig dårlig! Veldig mye spark og våkner hver gang jeg snur meg om natten av smerter! Har sterke kynnere hver ettermiddag og kveld:/ Håper det roer seg! Det er jo fremdeles en god stund igjen!

Back
Topp