Strekker i magemusklene, glipper over?

villter

Forelsket i forumet
Mailykke 2018
Jeg er gravid med 3. barnet nå.
En plage jeg har nå som jeg ikke hadde med de andre er at magemusklene pluttslig "glipper" over.. jeg vet ikke om det er det som skjer, men det kjennes slik ut[emoji52]
I det siste så strekker magen noe voldsomt på begge sider øverst, ikke ytre huden men underhuden eller musklene. [emoji58] Det er vanskelig å forklare, men det er fryktelig ubehagelig.
Er det andre som har det sånn?

Hadde tenkt å lage en sånn tråd i dag. Kun to ggr jeg har opplevd at det er nesten som magemusklene hopper.. veldig rart og ikke opplevd med de to andre..Vet ikke hva det er..

Hos meg river/hopper det i magemusklene litt utpå siden av navlen. Jeg skvetter og det gjør iblant ganske vondt. (Et lite smell på en måte).. tror det er fordi jeg har svake (og delte) magemuskler etter tette svangerskap. Dette er mitt tredje.

Hos meg river/hopper det i magemusklene litt utpå siden av navlen. Jeg skvetter og det gjør iblant ganske vondt. (Et lite smell på en måte).. tror det er fordi jeg har svake (og delte) magemuskler etter tette svangerskap. Dette er mitt tredje.
Men fikk du sånne delte magemuskler etter nr 2?

Back
Topp