Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ikke ennå men er bare 23 uker da - smører som besatt to ganger daglig, men tror egentlig ikke det har noe å si fra eller til..føles uansett deilig med masse fuktighet på tørr, kløete hud Håper jeg slipper unna, men skal nok overleve med litt striper rundt omkring også
Fikk et på hver side sist. Men var mye større da. Er i uke 27/28 nå og ikke gått opp like mye eller sett noe tegn til strekkmerker enda. Krysser fingre og albuer
Har smørt litt med den Dr greve kremen for gravide, men får bare prikker på magen.. Så legen sa jeg skulle slutte å smøre. Ville ikke gjøre noen forskjell åkkesom
Fikk ikke noen sist, og har ikke fått noen ennå heller. Er lang og har lang overkropp, så magen min vokser ikke så voldsomt mye utover. Har elastisk hud også, så tror jeg berger unna. Smurte meg ikke mer enn vanlig i forrige svangerskap, og kommer ikke til å gjøre det nå heller. Har nok ingen betydning uansett. Men jeg begynner å få flust av åreknuter på leggene og lårene! Så noe får jeg også, hehe