Strekkemerke

LuLu85

Forelsket i forumet
Har du fått noe strekkemerke enda?
Jeg er 23+1 idag kan ikke se og ha fått noe enda. Men det er kanskje for tidlig? :)

Forrige gang kom alt iløpet av de to siste ukene før termin..har ikke fått noen nye denne gangen foreløbig:-P 21+2

Ingenting så langt, men har en del på lårene fra før av. Så kommer det tigerstriper så får de bare komme :-)

Ingen sist gang, og ingen enda, men kommer til å bli mykje større no enn sist, så er spent på det!

Nei... Ikke fått noen de to første graviditetene, så håper å slippe unna denne gangen også!

Ja, fått en del desverre. Bare på magen da!

Har ikke plass til fler :p har fått ett lite et oppå et gammelt ett, men ellers berga for nye.

Ikke ennå :bored: men er bare 23 uker da - smører som besatt to ganger daglig, men tror egentlig ikke det har noe å si fra eller til..føles uansett deilig med masse fuktighet på tørr, kløete hud :-) Håper jeg slipper unna, men skal nok overleve med litt striper rundt omkring også :happy:

Fikk litt i forrige svangerskap, men da kom de ikke før den siste uka og under selve fødselen. Ikke merket noe enda i dette svangerskapet.

Ikke noe sist. Ikke noe ennå heller. Det er genetisk om du får det eller ikke etter det jeg har forstått.

Fikk et på hver side sist. Men var mye større da. Er i uke 27/28 nå og ikke gått opp like mye eller sett noe tegn til strekkmerker enda. Krysser fingre og albuer :)

Har smørt litt med den Dr greve kremen for gravide, men får bare prikker på magen.. Så legen sa jeg skulle slutte å smøre. Ville ikke gjøre noen forskjell åkkesom :)

Fikk ikke noen sist, og har ikke fått noen ennå heller. Er lang og har lang overkropp, så magen min vokser ikke så voldsomt mye utover. Har elastisk hud også, så tror jeg berger unna. Smurte meg ikke mer enn vanlig i forrige svangerskap, og kommer ikke til å gjøre det nå heller. Har nok ingen betydning uansett. Men jeg begynner å få flust av åreknuter på leggene og lårene! Så noe får jeg også, hehe :)

Har ikke fått noe endå, nærmer meh 24uker. Men er rimelig sikker på att det kommer noen tigerstriper på rompen/lårene.. ;

Back
Topp