Strekke ut foten til baby

En tråd i 'April 2018' startet av Ellemelle92, 12 Mai 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Ellemelle92 Flørter med forumet

hei!
    Denne uken var vi på 4 ukers kontroll på helsestasjonen med lillegull. Da hun skulle måle lengden hans skulle hun strekke ut beina, men så klarte hun ikke å strekke kneet helt ut. Virka som hun syns det var litt rart, men samtidig virka hun ikke veldig bekymret heller, men det ble jo jeg. Så har liksom sett litt på dette i ettertid og sett at når han strekker ut beina så er det alltid en liten «knekk» i kneet, det blir liksom ikke helt strakt. Regner ikke med å få noe medisinsk svar her altså, men bare lurte på hvordan dette er med deres babyer? Klarer de å strekke ut kneet helt?

Jeg kommer til spør legen om dette på 6 ukers kontroll så klart :)

2. Katrine92 Glad i forumet *Aprilbaby 2018* Julimammaer 2016

Her måler de ikke lengde før 3 måneders kontrollen nettopp fordi de ikke skal strekke ut kneet

3. Dragen Elsker forumet Sommerfuglene 2017

Måler de ikke lenger før 3mnd,??

4. Dilbertina Forumet er livet *Aprilbaby 2018*

Nei, ikke her heller. Men det handler om hoftene, ikke kneet. [emoji846]

5. Ellemelle92 Flørter med forumet

Åja. Så merkelig at helsesøster ikke visste dette..

6. mklu83 Gift med forumet Mailykke 2018

Her måler de heller ikke lengde før barnet greier å strekke seg helt ut selv.

• Liker Liker x 1
  7. Niomi88 Gift med forumet *Aprilbaby 2018*

Ikke her helt men måler han selv [emoji16] gjør det mens jeg ammer, for da sterkt han føttene ut selv [emoji4]

8. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Samme her. Er vel spesielt med tanke på hoftene da slik jeg har forstått det, men mini strekker seg sjelden helt ut. Det er i tilfelle når han har vondt i magen.

• Liker Liker x 1
  9. Katrine92 Glad i forumet *Aprilbaby 2018* Julimammaer 2016

Ja det er det nok, hun sa bare at de ikke ville strekke i beinet før han klarte det selv :)

• Liker Liker x 1

Del denne siden