Strekkbar utflod etter el

lilledrue4

Betatt av forumet
Tester og smerter har påvist at el har vært i helgen.

men i dag kom det en liten «klonk» med noe som ligner el slim?!? Det la seg pent på papiret og var strekkbart.

Noen som vet hva det kan være?

Kan nevne at jeg hadde sex i går kveld, men trodde ikke sæd kom ut som slim et døgn etter. Det er vel mer vann-aktig...

setter stor pris på noen svar her :happy:
 
Tester og smerter har påvist at el har vært i helgen.

men i dag kom det en liten «klonk» med noe som ligner el slim?!? Det la seg pent på papiret og var strekkbart.

Noen som vet hva det kan være?

Kan nevne at jeg hadde sex i går kveld, men trodde ikke sæd kom ut som slim et døgn etter. Det er vel mer vann-aktig...

setter stor pris på noen svar her :happy:

Jeg fikk el-slim 3 DPO sist, man kan visst få det utenfor eggløsning også. Ble gravid ☺️
 
Jeg fikk el-slim 3 DPO sist, man kan visst få det utenfor eggløsning også. Ble gravid ☺️
Oj! :joyful:
Kom bare en gang ved dobesøk, ikke noe mer etter dette. Har kjent de typiske «smertene» nederst i magen siden lørdag, pluss stikking av og på. I dag har det kun murret, men er konstant hvis du skjønner.

Hadde du positiv el test og slim før disse 3 dpo?
Er det lov å spørre om hvilke dager ift el dere la inn aksjer? :angelic:
 
I min første graviditet hadde jeg noe som var helt likt EL slim. Dette kom vel ca rundt forventet mens :)
 
Oj! :joyful:
Kom bare en gang ved dobesøk, ikke noe mer etter dette. Har kjent de typiske «smertene» nederst i magen siden lørdag, pluss stikking av og på. I dag har det kun murret, men er konstant hvis du skjønner.

Hadde du positiv el test og slim før disse 3 dpo?
Er det lov å spørre om hvilke dager ift el dere la inn aksjer? :angelic:

Selvfølgelig. Jeg fikk positiv el-test to dager før eggløsning og på morgningen på eggløsningsdagen. Er sikker på eggløsningen siden jeg måler temperatur i tillegg. Vi la inn aksjer tre dager før eggløsning og på selve egglønsingsdagen :)
 
Det produseres slim også etter eggløsning, men dette skal være litt tykkere og skal beskytte livmorhalsen eller noe sånt.. En gynekolog jeg snakket med sa at mange feiltolket dette som eggløsningsslim og at det derfor kunne være risky å anta at man hadde eggløsning kun ved å se på utfloden.. så jeg tipper det var denne typen slim du hadde :)
 
Det produseres slim også etter eggløsning, men dette skal være litt tykkere og skal beskytte livmorhalsen eller noe sånt.. En gynekolog jeg snakket med sa at mange feiltolket dette som eggløsningsslim og at det derfor kunne være risky å anta at man hadde eggløsning kun ved å se på utfloden.. så jeg tipper det var denne typen slim du hadde :)
Takk for svar, høres logisk ut :happy:
 
Back
Topp