Strekk!

Lillemy91~

Forelsket i forumet
Satt på huk tidligere idag(kosa med hunden til foreldrene mine), satt slik i kanskje 2 minutter, og da jeg skulle reise meg opp så kjente jeg ekstreme strekk i heeele magen! fra helt nederst litt under trusekanten og opppover/utover. sånn skikkelig også. varte ei lita stund. har ikke kjent dette før :s er det normalt? flere som har det?

Okey. det var bra!:) er førstegangs, så har ikke peeeeeiling ;) hehe

Jupp..det skjer med meg når jeg strekker meg brått. Særlig hvis jeg har sittet i bilen og så skal hoppe ut (høy bil). Håper det er normalt :S

Ja det er normalt! Har hatt noen slike allerede, både når jeg strekker meg litt fort og når jeg nyser! Kjempevondt:S

Åh ja, fikk sånn når jeg nøs idag! var ikke særlig behagelig :p

Jeg kjenner også strekk i magen hvis jeg strekker meg eller gjør en brå bevegelse. Kjente det i mitt forrige sv.skap også. Helt normalt, og jeg innbiller meg at det er såkalt voksesmerte ;) 

Tror nok det er helt normalt ja. Jeg får det hvis jeg spretter for raskt ut av sofaen. Hadde det ofte i forje svangerskap og får vel sånn hvertfall en gang til dagen nå også :)

Tror nok det er helt normalt ja. Jeg får det hvis jeg spretter for raskt ut av sofaen. Hadde det ofte i forje svangerskap og får vel sånn hvertfall en gang til dagen nå også :)

Back
Topp