Strekk og au

Gledeståre

Gift med forumet
Assistert-jentene
Snøfnuggene 2018
Er det noen andre som har begynt å kjenne på at det strekker både her og der og rett og slett gjør ganske vondt?

Jeg kjenner antagelig både ligamentsmerter og strekninger i magemusklene. Kjennes rett og slett ut som noe som vokser der det ikke er plass lenger.....

Jeg syns magen vokser i rekordfart.

Kjenner meg SÅ igjen! Siden magen allerede har vært gjennom det her en gang fra før, tenkte jeg at nå kommer det ikke til å bli noe stress. Så feil kan man ta!!! Det føles som om jeg konstant har overspist meg!! Det er direkte ubehagelig, og det føles ut som om magen revner på sidene snart.. Magen har vokst masse på kort tid, så nå må det roe seg ned litt her. Føles som om magen ikke klarer å være med i den farta jeg vokser nå, hehe.. Som om jeg er tøyd til bristepunktet her:) Og jeg veit at jeg skal bli MYE større, hvordan skal det her gå?? ;)

Kjenner at det strekker godt ja, av og til gjør det så utrolig vondt å hoste/nyse, men går heldigvis fort over :-)

Ja kjenner det strekker seg og vokser:p plutselig litt vondt her og der også går det over heldigvis ;)

Det kommer og går litt føler jeg. Men nå har jeg et svangerskap bak meg også, så kanskje derfor det ikke er like ille denne gangen.

Jeg fødte for under to år siden, og har nesten ikke kjent noe smerter denne gangen. Men magen vokser FORT! Med første hadde jeg veldig ligamentsmerter.

Magen poppet plutselig ut på 2-3 uker her! Gikk fra å være ganske flat til veldig synlig gravid, og herlighet så ubehagelig det er. Kjenner det godt i huden, og opplever en del ligamentsmerter nå ja..

Kjenner de to lange musklene som holder morkaka på plass noen ganger. Om jeg reiser meg opp eller snur meg i en brå bevegelse.

Ellers er alt fint.

Merker godt at det vokser der inne, smertene går i rykk og napp og er veldig sterke. Det kjennes nesten ut som om magen skal revne til tider, forstår ikke hvordan mageskinnet skal få plass til en hel baby :nailbiting:

Jeg merker det spesielt når jeg er ute og går. Kjennes ut som magemusklene revner noen ganger :p au :p

Kjenner det hvis jeg ler eller gråter! Får så vondt i magen da at det skulle ikke gått ann! Kjenner det aldri ellers.

Back
Topp