Strekk i siden av magen ved brå bevegelse..

Tja,eg føle eg har litt sånn strekk/stikkinger nederst i magen..Har hørt at de er livmoren som strekker seg! :)
 
Ja, jeg har det akkurat sånn. Snur jeg meg brått eller vrir med så få jeg strekk. Harr det helt siden jeg oppdaget at jeg var gravid. Men er varer bare noen sekunder :)
 
Tenker det er ligamentsmerter. Hadde forrige gang, men ikke så mye nå
 
Har mye murringer i magen og ekstra stikkinger når jeg vrir meg eller reiser meg opp og det gjør vondt i noen sekunder og så går det over...
 
Kjenner det også av å til..

jente 2010 ♥♥
nr 2 kommer i september 2014 ♥♥
 
Kjenner det samme her.. Varer bare noen sekunder :)
 
Kjenner det ikke noe spesielt, bare litt murringer innimellom ;)
 
Det har jeg kjent på siden før positiv test :P Var vel et av tegnene som gjorde at jeg endelig mistenkte at "det satt" :)
 
Har også merket det veldig når jeg må på do eller når jeg kjapper meg for å gjøre ting. Tar det som positivt jeg også :) selvom det er no dritt akkurat der og da :p
 
Heldigvis helt normalt.. Denne gangen var d en av tingene eg kjente allerede før positiv test :)
 
Heldigvis helt normalt.. Denne gangen var d en av tingene eg kjente allerede før positiv test :)
Sniker litt fra august og signerer denne:) får det også hvis jeg hoster eller nyser:)
 
Kjenner det omtrent hver gang jeg reiser meg opp. Særlig vist jeg har ligget eller sittet lenge i ro. Men heldigvis helt normalt!
 
Back
Topp