Strekk i magen:/

Haffani

Elsker forumet
Julegavene 2019
Er det flere som opplever dette? Jeg har ikke orket å trene noe i dette svangerskapet, mulig det bidrar litt... Men jeg får syykt strekk i magen (midt på, nede) hvis jeg går litt fort. Dritt irriterende:( Føles som hold, bare at det er midt på. Ikke sånne brå ligamentsmerter som jeg hadde en del av tidligere, de kommer jo brått og forsvinner like fort igjen. Dette sitter i til jeg har sittet rolig en stund. Blir jo helt lammet, for hvis det blir ille nok klarer jeg nesten ikke å gå vanlig men må krøke meg litt sammen. Argh...

Vet hvordan du har det.
Er noen ganger der jeg bare går heilt vanlig, plutselig må jeg bare krøke meg sammen og holde meg krøket. Når jeg prøver å bøye meg opp igjen kjenner jeg den låke strekk følelsen i magen.
Er ikke noe behagelig nei :(

Jeg får noe som likner på sting. (Var iallefall det vi kalte det da jeg spilte fotball.) Får d når jeg går fort, F.eks på shopping med vesken over skulderen eller bærer poser o.l. Bare på ene siden.. Hjelper å stå i ro eller ha en hånd der på siden..

Sliter og med strekk:( kan så vidt gå før jeg får det :( men må nokk bare bite tennen sammen. Ikke så mye og gjøre med det:(

Samme her! Utrolig kjedelig, nå som høsten er her med nydelige dager! Vil på tur! Men klarer det ikke! Orker såvidt gå på tur med hunden.

Back
Topp