strekk i magen..

• Trådstarter Trådstarter Sun_shine
  • Opprettet Opprettet
S

Sun_shine

Guest
Hadde ofte sånn strekk i magen på sida sist svangerskap.. dersom jeg snudde meg brått osv..
Men i det siste har jeg fått sånn, dersom jeg sitter på gulvet med snuppa og kanskje sitter litt skjevt med overkroppen og skal vri meg riktig eller reise meg opp så hugger det til så jeg liksom ikke orker røre meg og det sitter i lenge den strekkinga, andre som er slik?

Jaaa! Men jeg hadde det ikke sist, så jeg holdt på å drite på meg av redsel da dette skjedde første gang!

Merker det hvis jeg vrir litt på overkroppen som du sier. Kommer ikke hver gang jeg vrir meg, men noen ganger. Eller hvis jeg strekker meg når jeg sitter i sofaen...

Skumle greier.. Men tror ikke det er noe farlig. Håper jeg...[:-]

Ja, det skjer hos meg også. Ved strekking og vriing på kroppen, spesielt når jeg skal snu meg i senga. Ubehagelig[&:]

Her og! [:(] spesielt når eg har sete framoverlent eller litt sammenkrøka i f eks sofaen ei stund, og kanskje også litt skeivt. Er kun på venstre sida, men det kjennes ut som ein muskel eller ei sene som går fullstendig i krampe når eg skal strekke meg ut igjen..! Er faktisk heilt jæææævlig vondt, og har blitt skikkelig ille dei siste vekene[:(][:(] hadde det ikkje dei 2 andre svangerskapa.....

Back
Topp