Prøverpåsøsken85
Elsker forumet
Skal den være så sterk?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå jeg håper virkelig det.. Får bare fortsette å teste..Ser også nå at det trolig ikke er tidligtest du bruker; Er nok babystrek det der
Tok den 25 jeg ogSå spennende! Jeg tok ovitrelle mandag 25, kanskje jeg skal ta en test i morgen?
Jeg tok! Ble inspirert av deg! Og der var det jammen en liten svak svak strek. Jeg har ikke testet før i dag, så det kan vel være rester etter ovitrelle… jeg får ikke lagt til bilde. Står bare at filen er for stor…Tok den 25 jeg og
Du kan bare redigere bilde og gjøre det lit mindre inne på albumet ditt..Jeg tok! Ble inspirert av deg! Og der var det jammen en liten svak svak strek. Jeg har ikke testet før i dag, så det kan vel være rester etter ovitrelle… jeg får ikke lagt til bilde. Står bare at filen er for stor…
Du kan bare redigere bilde og gjøre det lit mindre inne på albumet ditt..
Jeg synes også den så litt svakere ut på bildene, men det er nesten litt umulig å si om det er Ovitrelle, babystrek eller kombinasjon. Fortsett å teste, du er jo ikke lang ut i dpo-land hvis du satte Ovitrelle 25. oktober (9 dpo?), så denne kan veldig fort snu dersom det er noe der !Jeg syns min var så sterkere i går.. Og det på ukonsentrert urin.. Lurer på om det kan være ovitrelle.. Men jeg håper ikke såklart.
Ja men 11 dager siden satte ovitrelle.. Får bare teste igjen senere eller i morgenJeg synes også den så litt svakere ut på bildene, men det er nesten litt umulig å si om det er Ovitrelle, babystrek eller kombinasjon. Fortsett å teste, du er jo ikke lang ut i dpo-land hvis du satte Ovitrelle 25. oktober (9 dpo?), så denne kan veldig fort snu dersom det er noe der !
Jo, men det er flere eksempler på at det kan være litt ulikt hvor lenge det henger i. Krysser fingrene for at testene stiger fra nåJa men 11 dager siden satte ovitrelle.. Får bare teste igjen senere eller i morgen
Og redigert bildeHer ser man den øverste tatt på dagen i går. Den i midten tatt på kvelden. Og den nederste i dag tidlig. Alle er tørket Vis vedlegget 370381
Se her, mye lettere å se de sånn ved siden av hverandre Da blir lys og slikt likt også!Her ser man den øverste tatt på dagen i går. Den i midten tatt på kvelden. Og den nederste i dag tidlig. Alle er tørket Vis vedlegget 370381