Strek på test 10 dager etter ovitrelle??

Prøverpåsøsken85

Elsker forumet
Skal den være så sterk?
IMG_20211104_133357.jpg

Jeg fikk strek på dag 10 etter Ovitrelle, men den var ikke så sterk. Håper det er babystrek hos deg:happy::Heartpink

Test igjen i morgen, så ser du om streken er sterkere eller svakere!

Så spennende! Jeg tok ovitrelle mandag 25, kanskje jeg skal ta en test i morgen? :cat:

Tok den 25 jeg og
Jeg tok! Ble inspirert av deg! Og der var det jammen en liten svak svak strek. Jeg har ikke testet før i dag, så det kan vel være rester etter ovitrelle… jeg får ikke lagt til bilde. Står bare at filen er for stor…

Vedlegg

• 43433D02-5467-4EB2-9C8E-E6FCB1928F44.jpeg
    43433D02-5467-4EB2-9C8E-E6FCB1928F44.jpeg
    2,6 MB · Visninger: 154
Jeg syns min var så sterkere i går.. Og det på ukonsentrert urin.. Lurer på om det kan være ovitrelle.. Men jeg håper ikke såklart.
Jeg synes også den så litt svakere ut på bildene, men det er nesten litt umulig å si om det er Ovitrelle, babystrek eller kombinasjon. Fortsett å teste, du er jo ikke lang ut i dpo-land hvis du satte Ovitrelle 25. oktober (9 dpo?), så denne kan veldig fort snu dersom det er noe der ! :)

Jeg synes også den så litt svakere ut på bildene, men det er nesten litt umulig å si om det er Ovitrelle, babystrek eller kombinasjon. Fortsett å teste, du er jo ikke lang ut i dpo-land hvis du satte Ovitrelle 25. oktober (9 dpo?), så denne kan veldig fort snu dersom det er noe der ! :)
Ja men 11 dager siden satte ovitrelle.. Får bare teste igjen senere eller i morgen

Ja men 11 dager siden satte ovitrelle.. Får bare teste igjen senere eller i morgen
Jo, men det er flere eksempler på at det kan være litt ulikt hvor lenge det henger i. Krysser fingrene for at testene stiger fra nå :)
I og med at det var 10 dager siden i går, så kan det jo være kombinasjonsstrek i går, og at du i dag ikke har Ovitrelle, men det vil man bare finne ut ved ny test litt senere :)
Jeg heier!

Jeg har hatt ovitrellestrek opp til 13 dager. Tok test hver dag fra dag 7 for å følge med, og det gikk veldig sakte ut.
Vet ikke om det henger sammen med lutealfasen eller noe, for jeg har gjerne lutealfase på 15-16 dager. Virker som det er veldig forskjellig når det går ut hos folk.

Krysser fingrene for deg! :Heartred

Back
Topp