Strek på magen

Rena

Betatt av forumet
Fått tydelig strek på magen så jeg nettopp etter en dusj. Flere som har fått det? Hadde det med førstemann men ikke nummer to enda det var bare 7 mnd mellom svangerskapene :)

Har ikke fått enda, men husker den som veldig synlig i forrige svangerskap- så vil tro den kommer snart .

Eg har fått øverst på magen :p hadde strek nede med første mann , hele magen med nr 2 og med nr 3 hadde og bare øverst og veeeeldig svakt nederst. Så nå med nr 4 kom streken veldig fort synes jeg åså så tydelig fra navelen og opp :p trodde egentlig ikkje fødselstreken kom før midten av andre tremester :)

Oppdaget for noen dager siden at min strek var på plass. Synes det var veldig tidlig...

Har bare fått en svak strek på slutten med de andre, så regner med det er en stund til den kommer enda :)

Ikke fått med de to andre, så får sikkert ikke denne gangen heller:)

Titta meg i speilet etter dusjen i dag og jammen var det ikke en mørkere strek der ja! :p Synes også det var tidlig, men kanskje ta det som et godt tegn? :)

Jeg har ikke fått enda ( første gang jeg er gravid og), men hvorfor får man det egentlig? Har bare hørt om det :-p

Fikk ikke forrige gang og får nok ikke nå heller. Men har lite med pigment i huden så er nok derfor:p

Har ikke forsvunnet helt etter forrige fødsel (snart 1 år siden), men blitt sterkere, så veldig tydelig nå.

Back
Topp