strek eller skygge?

ORIGINAL: Moira

Denne er jo rødlig i fargen, og derfor strek[;)]

Hvisker et liiiite gratulerer jeg!!! Kjempemorro!!![:D][:D]

JEG OG!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [:D][:D] Håper de neste bare blir sterkere og sterkere!!!

Å, herregud vestlandsjento!!!!! Jeg ser helt klart en strek!!!!!

Guriland, så spennende!!! Men dette er superlovende da!! En helt utrolig spent, rar og nervepirrende følelse dere sitter med nå tenker jeg...

Gleder meg supermasse til å ROPE ut gratulere!!! [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Sola1979

Å, herregud vestlandsjento!!!!! Jeg ser helt klart en strek!!!!!

Guriland, så spennende!!! Men dette er superlovende da!! En helt utrolig spent, rar og nervepirrende følelse dere sitter med nå tenker jeg...

Gleder meg supermasse til å ROPE ut gratulere!!! [:D][:D][:D]

Ja dette er veldig rart å tenka på[;)] Er liksom heilt uvirkelig. Føler eg har ein merkelig reaksjon no. Tør absolutt ikkje å jubla eller å tru på at da e mulig. No har me berre lyst te å legga oss sånn at da blir ein ny dag, og ein ny test[;)][:D]

Skjønner deg så veldig veldig godt!!! Blir litt vakuum... [:)] Men tro meg, et godt vakuum!!! Lykke lykke til og gled deg til sterkere streker etterhvert!!

ORIGINAL: vestlandsjento

Ja dette er veldig rart å tenka på[;)] Er liksom heilt uvirkelig. Føler eg har ein merkelig reaksjon no. Tør absolutt ikkje å jubla eller å tru på at da e mulig. No har me berre lyst te å legga oss sånn at da blir ein ny dag, og ein ny test[;)][:D]

Det høres VELDIG kjent ut[:D]

Back
Topp