strek eller skygge?

vestlandsjento

Gift med forumet

me ser i alle fall streken, men det må kanskje litt godvilje til? Spente her no[:)] Det er jo vel tidlig, rugedag 9 i dag, men me har så mange billige testar å bruka opp.Har aldri hatt antydning til strek før[:D]

wiiii! Gøy at andre og ser den[:D][:D][:D]

Trur me vente litt med jublinga til streken blir sterkare[:D][8D] Føle me e litt tidlig ute og hadde aldri forventa ein strek.

seeeer hmmmm.... en STREK!!! ååååå såå spennde.... har lyst å viske gratulere stille å forsiktig[;)]

ORIGINAL: Moira

Denne er jo rødlig i fargen, og derfor strek[;)]

Hvisker et liiiite gratulerer jeg!!! Kjempemorro!!![:D][:D]

Ooooh, det der er en strek ja! Så moro vestlandsjento[:D] Er sikker på at den bare blir sterkere og sterkere de neste dagene[;)]

ORIGINAL: * Bobbo *

ORIGINAL: Moira

Denne er jo rødlig i fargen, og derfor strek[;)]

Hvisker et liiiite gratulerer jeg!!! Kjempemorro!!![:D][:D]

sier stille gratulerer........[:D]

venter på den skikkelige jubel tråden fra deg som kommer i morgen sikkert[:D]

jeg er hvertfall en svak strek[:D] krysser fingra[:D]

Ohhhhh :) :) Kryser alle hårstråene for deg og de er mange :)

ORIGINAL: VilSåGjerne

sier stille gratulerer........[:D]

venter på den skikkelige jubel tråden fra deg som kommer i morgen sikkert[:D]

Å Å Å Å..så spennende!!!

kviskrer gratulerer her og...

oi ser tydelig en strek jeg[:)]og jeg har godt syn,he he[:D]gratulera så mye[;)]

STREK!!
Håper den blir sterkere og sterkere, skal krysse alt jeg har!

ja jeg ser streken. wow dette ser jo kjempe lysende ut, du er nok gravid.
testen blir nok bare sterkere og sterkere.
lykke til med neste test

Dette her er en svak positiv test, slik som min var i førsten, samme type tester som eg brukte foresten.

Så da var det vel en festebløding på deg snuppa, og du følger etter i mine fotspor[8D]
Det er det jeg regner med nå, du kan samenligne med mine tester i dagboken min, dersom du går tilbake i mitten av mai eller rundt der[;)]

Dette ser jo veldig lovendes ut da Vestlandsjento! Det er ihverfall en strek der og da produserer kroppen din hcg[:D][:D][:D]

Håper den bare blir sterkere og sterkere....

Snart skal vi nok rope gratulerer til deg alle mann (jenter).

ser streken uten problem jeg.... [:D]
sniker inn et gratulerer

Jeg ser streken!! Gratulerer så mye[:)]
Jeg hadde en litt sterkere strek enn det der på rugedag 11, så det er virkelig håp!

ORIGINAL: trampe80

ser streken uten problem jeg.... [:D]
sniker inn et gratulerer

Sign. Håper du kan vise oss en knallsterk strek om noen dager! Så spennende!!! [:D]

Tusen takk alle dåke herlige jenter No etter å ha tenkt på dette i heile dag og sett at alle andre og ser streken, begynner me å håpa veldig. Men må nok sei at eg ikkje tør å tru skikkelig på da før me får ein sterkare strek. Håpa den komme i måro[:D][:D][:D]

Back
Topp