Strek eller skygge?

AppelsinA

Glad i forumet
Junibarna 2019
Sommerspirene 2025
Hei!
Lurer på om det er flere som ser strek på testen? Eller så er det streksynet mitt som har slått til. Tatt litt utpå dagen i dag, så ikke morgenurin. I følge flo appen er jeg 10 dpo. Har hatt ømme bryst i 5 dager nå, og mye murring i livmorområdet.

1000011645.jpg

Last edited:
Hei!
Lurer på om det er flere som ser strek på testen? Eller så er det streksynet mitt som har slått til. Tatt litt utpå dagen i dag, så ikke morgenurin. I følge flow appen er jeg 10 dpo. Har hatt ømme bryst i 5 dager nå, og mye murring i livmorområdet.

Vis vedlegget 445288
Den var veldig sterk for å være skygge :)

Tusen takk for svar! Nervepirrende greier. Føles uvirkelig. Klarer ikke ta det helt inn enda. Tror jeg må ta ny i kveld:angelic:

Ser to streker :happy093. :happy093 :cool05 :love7 :love017 :dummy1::dummy::Heartred Gratulerer så mye med spiren:wav:love7:Heartblue:Heartpink:Heartred

Tusen takk for svar! Nervepirrende greier. Føles uvirkelig. Klarer ikke ta det helt inn enda. Tror jeg må ta ny i kveld:angelic:
Jaa, ta en digital og! Hehe:hilarious::smiley-bounce016

Dagens tester:happy:
Synest MS testen kanskje er en smule sterkere i dag:smiley-angelic001
Tørr ikke ta cb digital i dag. Hadde visst bare bestilt en:dead:
1000011654.jpg

Dagens tester:happy:
Synest MS testen kanskje er en smule sterkere i dag:smiley-angelic001
Tørr ikke ta cb digital i dag. Hadde visst bare bestilt en:dead:
Vis vedlegget 445370
Den vil nok slå ut på digital nå:angelic: min slo ut på 1-2 uker når den var nesten som den på 10 dpo hos deg.

Back
Topp