Strek eller skygge? Tviler, men søker ekspertråd :)

Krepsen1983

Forelsket i forumet
IKM og EL usikkert grunnet syklus som rotet i juli mnd. Men tok en test idag grunnet ømme bryster over flere dager, og en kvalme som har hengt i i hele dag.
Synes det er fryktelig vanskelig å tyde testene tidlig, har prøvd på flere andre sine her inne på BV...når andre ser streker ser jeg ingenting[emoji23] men jeg skimter strek på denne, men er redd det er skygge eller innbilning - IMG_2791.JPGIMG_2793.JPGIMG_2797.JPGvanskelig å ta bilde egentlig. Men, noen synspunkter?
 
Jeg ser helt klart noe svakt! :) Er bare litt usikker på plasseringen av streken, men jeg er ikke kjent med de testene så det kan hende streken skal være akkurat der den er :happy:
 
Jeg syntes det vad litt vanskelig å Se. Jeg tok denne testen i går og turte ikke stole på det. Men så tok jeg clearblu digitalt test hvor det kom «gravid». Da var jeg ikke i tvil. Anbefaler deg å kjøpe på apoteket
 

Vedlegg

  • D7B312C0-64E5-430B-A2EF-8341B988598D.jpeg
    D7B312C0-64E5-430B-A2EF-8341B988598D.jpeg
    332,6 KB · Visninger: 79
Jeg ser strek på alle[emoji7] håper for deg og at du kommer inn her [emoji173]️
 
Jeg syntes det vad litt vanskelig å Se. Jeg tok denne testen i går og turte ikke stole på det. Men så tok jeg clearblu digitalt test hvor det kom «gravid». Da var jeg ikke i tvil. Anbefaler deg å kjøpe på apoteket

Denne er A1 kjøpt på apoteket - tok den fra hverandre da der var en ripe i glasset/plasten som var i veien når jeg skulle lese av[emoji4] men ja, blir å kjøpe digital etter jeg har prøvd den siste A1 fredag
 
IMG_2825.JPG
RFSU strimmel tatt i ettermiddag [emoji15] ikke mye å se...synes jeg kan skimte noe, men tror det er innbilning
 
Anbefaler deg å kjøpe en digital og ta den med morgenurinen :) Så får du svaret lesbart på skjermen :) Har vært igjennom en slik runde selv en gang. Slitsomt med streker som er så svake at en er i tvil om de er der.
 
IKM og EL usikkert grunnet syklus som rotet i juli mnd. Men tok en test idag grunnet ømme bryster over flere dager, og en kvalme som har hengt i i hele dag.
Synes det er fryktelig vanskelig å tyde testene tidlig, har prøvd på flere andre sine her inne på BV...når andre ser streker ser jeg ingenting[emoji23] men jeg skimter strek på denne, men er redd det er skygge eller innbilning - Vis vedlegget 272734Vis vedlegget 272735Vis vedlegget 272736vanskelig å ta bilde egentlig. Men, noen synspunkter?
Ser strek :)
 
Back
Topp