Streiken

Tjukkebollepus

Forumet er livet
Noen her som er rammet av streiken? Her er både Trym og Tord sin barnehage i streik. I Trym sin barnehage er der fortsatt noen få som er på jobb, så der går det på rundgang hvem som får være i barnehagen. Annenhver dag kan Trym være der. De andre dagene må han være hjemme..... Tord har tilbud i dag, men da med redusert åpningstid, og så får han ikke komme i barnehagen igjen før tidligst neste onsdag.....

her i kommunen merker vi ingenting til streiken så langt!

uff - for et stress det blir tjukkebollepus...
her er vi heldige og merker ikke noen ting[:)]

ORIGINAL: Niceday

Ja.. På fredag gikk pedagogene ut i streik, vi hadde redusert åpning for halvparten av barna i 3 dager.
Bytta på hvilke unger som kunne være der.. Mia hadde to av de tre dagene.. Nå er jeg og i streik. Bhg er stengt og
vi har ikke tilbud til noen. Er kommunal bhg. Fagforbundet tok oss ut i streik fra i dag av..

Eg er jo sykemeldt ut denne uka, så da har eg ungene heime her hos meg. Ulempen er jo at eg er sykmeldt etter operasjonen av hånden og det er meningen at den skal hviles til den er bra igjen, og det blir det lite av med de to turboene i hus[&:]

Barnehagen er åpen her, så de to minste er i barnehagen (heldigvis[8D]). Skolen til Karoline har streika i ei uke nå, så hun var med på jobb på fredag, så har gubben hatt "hjemmekontor" denne uka. Idag og mandag har jeg fri, og etter det kan hun være hos svigerfar hvis det varer lenge. Egentlig skulle jeg vært i streik fra onsdag, så da hadde det ikke vært noe problem, men så ble vår streik avblåst[8D]

ORIGINAL: Niceday

samme her

Woo hoo!!! Endelig er streiken slutt!

ORIGINAL: Tjukkebollepus

Woo hoo!!! Endelig er streiken slutt!

Back
Topp