Streik

Banana84

Forelsket i forumet
Aprillykke 2016
Dere som ikke har født enda og dkal inn på Ullevål eller Haukeland. I følge avisene er det fare for at pasienthotellet kan bli tatt ut i streik og må stenges pga manglende personale - ikke at jeg skjønner det kan være lovlig men...
Så om du har litt reisevei eller annet kan det være litt greit å følge med :-)

http://www.tv2.no/nyheter/8256861/

Last edited:
Man kan vel uansett føde, men man får plass på barsel istedenfor. Alternativt spørsmål om man har mulighet til å føde et annet sted. Det er jo ikke så sjeldent det heller i høytider og når sykehusene ikke har plass.

Påvirker kun partnere ja, de får jo normalt ikke bli på barsel...
Nei, det er jo kjedelig. Og så blir det fort mange på rommet også. Jeg måtte være første natta på barsel sammen med ei annen. Man har litt mindre til overs for andre sine babyen som gråter halve natten dessverre :-P

Nei, det er jo kjedelig. Og så blir det fort mange på rommet også. Jeg måtte være første natta på barsel sammen med ei annen. Man har litt mindre til overs for andre sine babyen som gråter halve natten dessverre :-P

Huff ja det er ikke drømmestedet. Måtte selv ha ei natt alene etter fødselen mens samboeren var på hotellet. Det var det verste jeg har er borti. Måtte dele rom med ei og litja mi ville ikke ligge alene. Så siden jeg ikke turte å sove med henne måtte jeg gi henne til nattevakta. Jeg nekta plent å bli det ei natt til!

Back
Topp