strawberrynet

*Fernet*

Elsker forumet
hei!

Jeg bestiller en del shampoo fra strawberrynet og har inntil nå ikke tenkt så veldig mye over det-frem til jeg snakket med mannen min om det idag.

Disse shampooene kan jo være kopier(som mye annet fra østen) har dere tenkt på at det kan være shampo som ikke er orginal og at den kan inneholde skadelige stoffer? i verstefall kreftfremkallende? Jeg har ikke tenkt over dette før nå[X(]

Noen som vet fakta og har snakket med wella ol. om de er forhandleren til strawberrynet? Jeg prøvde å skrive mail til wella,men emailadressen deres virket ikke.

Ta det helt med ro,har handlet derfra i årevis og det er kun orginaler:)

ORIGINAL: forvirretmor

Hvordan VET du egentlig det????[:)][:)][:)][:)]

ORIGINAL: Delia

ORIGINAL: forvirretmor

Hvordan VET du egentlig det????[:)][:)][:)][:)]

For å si det sånn,hvis de lager så gode kopier såkjøper jeg de gjerne! Noen ganger handler jeg i norge og noen ganger bestiller derfra,det er samme produkt:)

Hehe.. har nettopp bestilt fra nett, men er jo litt sant som hun sier at man ikke helt vet hva de inneholder, men det vet man vel aldri egentlig så...[8D] Hvertfall jeg som ikke skjønner halvparten av det som står på flaskene[8D]

ORIGINAL: Delia

Hehe.. har nettopp bestilt fra nett, men er jo litt sant som hun sier at man ikke helt vet hva de inneholder, men det vet man vel aldri egentlig så...[8D] Hvertfall jeg som ikke skjønner halvparten av det som står på flaskene[8D]

Sånn sett så er det jo en fordel hvis man har kjøpt de i norge før,så man vet om det man får er skikkelig vare,og hvordan det brukes:) Men jeg har veldig god erfaring med både lookfantastik og strawberrynet. Har handlet så masse der gjennomårene at jeg føler meg veldig trygg:)

ta med flaska du har kjøpt på nettet til en frisørsalong og be om å få lukte på den samme sjampoen der, så sammenligner du [8D]

Jeg leste et innlegg fra Hildechristina en gang om at Blivakker selger falske og/eller gamle produkter i alle fall. I kommentarfeltet var det en del som stusset over strawberrynet også, men det er ikke bekreftet enda. Her er linken til innlegget i alle fall http://www.hildechristina.com/blivakker-no-trygg-for-nettkj%C3%B8p

ORIGINAL: kittyb

Jeg leste et innlegg fra Hildechristina en gang om at Blivakker selger falske og/eller gamle produkter i alle fall. I kommentarfeltet var det en del som stusset over strawberrynet også, men det er ikke bekreftet enda. Her er linken til innlegget i alle fall http://www.hildechristina.com/blivakker-no-trygg-for-nettkj%C3%B8p

Aiaiaia.... jeg har akkurat betalt for mitt første kjøp der!!!![&o][X(]

jeg føler meg faktisk litt lurt om det er tilfellet.Det står,så vidt jeg vet, ikke opplyst noe sted om at det kan være produkter av "gamle" partier.Jeg skal få formulert en mail så jeg får klarhet i dette. Er mange skadelige stoffer som kan være tilsatt om det ikke er fra autorisert selger.

ORIGINAL: kittyb

Da er nok jeg en av de heldige,jeg har aldri fått noen varer som ikke har vært i orden:)

http://no.strawberrynet.com/customer-service/faq/#07

her skriver de at de er 100% ekte,men ang.utløpsdatoer og hvorfor partiene blir kjøpt fra hele verden utelater de å si noe om.Jeg skriver til loreal og wella i morgen tidlig.

Jeg sendte mail til Redken for noen mnd siden og spurte om produktene på bl.a strawberrynet var ekte.
Fikk svar fra Redken at de garanterte IKKE at disse produktene var ekte. Skulle man være 100%sikker på å få redken produkter, så anbefalte de å kjøpe i salong.

Bestile Joico fra feelunique en gang, shampoen og balsamen lukta IKKE det samme som akkurat samme produkt hos frisøren.

om varene er utgått på dato har veldig mye å si,parfyme kan feks bli besk i lukten sin,kremer miste sin effekt og skille seg lettere osv.Betaler heller litt mere for en vare som fungerer som den skal,enn en vare som ser ut som det jeg vil ha,men som man ikke kan garantere vil virke på ønskelig måte(krem)

ORIGINAL: Marlu

ORIGINAL: *Fernet*

http://no.strawberrynet.com/customer-service/faq/#07

her skriver de at de er 100% ekte,men ang.utløpsdatoer og hvorfor partiene blir kjøpt fra hele verden utelater de å si noe om.Jeg skriver til loreal og wella i morgen tidlig.

de skriver på den siden du linker til her at de garanterer at produktene er 100% ferske

jeg er veldig trøtt,så har vel oversett det.Skal sjekke litt mere i morgen.Sunn skepsis!

Produkter kan være kornete og rare i konsistens pga frakt også,husk det.Er ikke alle varer som tåler kulden på fly[:)] ikke nødvendigvis strawberrynet sin feil[:)]

jeg har handlet fra blivakker i noen år nå, og har 2 ganger fått dårlige produkter. Ene gangen var det en lancôme fundation som var totalt ubrukelig, og andre gangen var det 2 flasker shampo og 2 med balsam. Disse gikk rett i retur, og jeg fikk tilbake hele beløpet+frakt begge veier. Jeg fikk også nye produkter begge gangene, gratis! Så jeg er veldig fornøyd! Har bestilt fra lookfantastic og strawberrie også. Fornøy der også[:)]

hehe,neinei,men man må ikke være helt blåøyd heller.Om tilbud er for gode til å være sanne,da er de som regel akkurat det.Jeg vil sjekke litt mere opp i dette.Fikk 2 pakker fra strawberrynet idag,og den ene shampooen lukta funky.

jeg også,veldig fornøyd,men som sagt,sunn skepsis.Man vet jo faktisk aldri.Jeg skal ihverfallb sjekke grundig opp i dette.Er jo veldig mange som handler derifra,og om det er 100% ferskt,må det jo faktisk være direkte fra forhandler/lager,og ikke second-hand.

Back
Topp