strawberrynet.com

meg&lille

Elsker forumet
Septembermødre <3
Noen som har erfaringer fra denne siden? Mye penger å spare om det er skikkelige produkter:)
 
Funker fjell den siden :) jeg har bare bestilt shampo og balsam derfra da, men er fornøyd. Man får igjen tollavgiften også :)
 
Har hørt de selger falske produkter, men har ikke erfaring derfra selv, så vet liksom ikke. Men kan absolutt anbefale feelunique.com og lookfantastic.com :)
 
Har bestilt derifra et par ganger, og da var jeg fornøyd.

Etter at jeg har lest så utrolig mye negativt, har jeg sluttet å bruke den.
 
Har bestilt derifra et par ganger, og da var jeg fornøyd.

Etter at jeg har lest så utrolig mye negativt, har jeg sluttet å bruke den.
Jeg å var kjempe fornøyd med det jeg bestilte, men man hører så mye rart at man blir jo skeptisk. Jeg bestiller ikke fra blivakker eller noe mer heller. De klarer jo ikke svare på hvor de får produktene fra, og man blir jo litt nervøs for skumle ting i produktene.
 
Jeg å var kjempe fornøyd med det jeg bestilte, men man hører så mye rart at man blir jo skeptisk. Jeg bestiller ikke fra blivakker eller noe mer heller. De klarer jo ikke svare på hvor de får produktene fra, og man blir jo litt nervøs for skumle ting i produktene.

Ikke sant. Jeg har bestemt meg for å slutte å handle fra nettet selv, med mindre merket de selger bekrefter at de er en godkjent distributør.
 
Var veldig fornøyd helt til kontoen min ble tappet for ca 10000.banken mente de hadde for dårlig sikkerhet.altså noen har hacket seg inn og fått informasjon om min konto via deres sider.fikk sjokk når jeg plutselig ikke hadde mer på konto.men ordna seg tilslutt.
 
Var veldig fornøyd helt til kontoen min ble tappet for ca 10000.banken mente de hadde for dårlig sikkerhet.altså noen har hacket seg inn og fått informasjon om min konto via deres sider.fikk sjokk når jeg plutselig ikke hadde mer på konto.men ordna seg tilslutt.
Den er kjip :/ heldigvis ikke dagligdags at sånt skjer.
 
Blush.no er eneste nettsiden jeg kjenner til som har inngått avtale med L'oreal Professionell. Dvs det er ekte vare.
Det florerer mye parallell import og man vet aldri hva som faktisk er innholdet. Design av flasker og kopiere lukt er enkelt
..
Er det verdt risikoen å spare 100/200 kr på en shampo?
 
Jeg bestilte derfra ofte før.
Men siste gangen jeg bestilte en mascare var det stiv pga kulde. Så måtte kaste den. Tror også at produktene kan være falske.
 
Var veldig fornøyd helt til kontoen min ble tappet for ca 10000.banken mente de hadde for dårlig sikkerhet.altså noen har hacket seg inn og fått informasjon om min konto via deres sider.fikk sjokk når jeg plutselig ikke hadde mer på konto.men ordna seg tilslutt.
Oi! Så kjipt. Godt det ordnet seg!
 
Jeg bestilte derfra ofte før.
Men siste gangen jeg bestilte en mascare var det stiv pga kulde. Så måtte kaste den. Tror også at produktene kan være falske.
Man begynner jo å lure når man mottar sånne produkter..
Jeg tror hvertfall noen av produktene er ekte men jeg tror mye av det er produsert i land med andre regler enn f.eks. Norge og eu, og dermed inneholder eller kan inneholde stoffer som kan være farlig eller som f.eks. kan gi produktet en annen konsistens enn det du får her hjemme. Jeg kjøpte shampo og balsam, og merket at konsistensen var annerledes, den norske var mye mer flytende enn fra USA. Håret ble rent og falt ikke av :p men ble jo litt skeptisk. Opplevde det samme med en hårkur fra Joico som jeg bestilte fra Blivakker. Den var kornete og tjukk, ikke tynn og drøy som jeg var vant til.
Tror det er mye parallellimport, og det er jo ikke ulovlig. MEn den kan jo skje at det er noe galt med produktene.
 
Har bestilt derfra tidligere en del, varene kom veldig fort. Om det er falske varer vet jeg ikke så mye om, har vært fornøyd med det jeg har fått ivertfall.
 
Hvordan får man den tilbake?
Ta vare på kvitteringen du får når du betaler for å hente ut pakken, og så scanner du den inn på pc og sender dem :) nå i disse iphone dager så kan man sikkert ta bilde og sende med telefonen også :) mener det skal stå info på nettsidene deres.
 
Bestiller aldri derfra igjen etter at kortinfoen min kom på avveie etter å ha bestilt der en gang... Har i tillegg fått gamle produkter tidligere :-( Holder meg til feelunmique, allbeauty, lookfantastic og beautybay av utenlandske
 
Bestiller aldri derfra igjen etter at kortinfoen min kom på avveie etter å ha bestilt der en gang... Har i tillegg fått gamle produkter tidligere :-( Holder meg til feelunmique, allbeauty, lookfantastic og beautybay av utenlandske
Samme med meg og mitt kort.banken mente det var pga for dårlig sikkerhet
 
Back
Topp