Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg å var kjempe fornøyd med det jeg bestilte, men man hører så mye rart at man blir jo skeptisk. Jeg bestiller ikke fra blivakker eller noe mer heller. De klarer jo ikke svare på hvor de får produktene fra, og man blir jo litt nervøs for skumle ting i produktene.Har bestilt derifra et par ganger, og da var jeg fornøyd.
Etter at jeg har lest så utrolig mye negativt, har jeg sluttet å bruke den.
Jeg å var kjempe fornøyd med det jeg bestilte, men man hører så mye rart at man blir jo skeptisk. Jeg bestiller ikke fra blivakker eller noe mer heller. De klarer jo ikke svare på hvor de får produktene fra, og man blir jo litt nervøs for skumle ting i produktene.
Den er kjip :/ heldigvis ikke dagligdags at sånt skjer.Var veldig fornøyd helt til kontoen min ble tappet for ca 10000.banken mente de hadde for dårlig sikkerhet.altså noen har hacket seg inn og fått informasjon om min konto via deres sider.fikk sjokk når jeg plutselig ikke hadde mer på konto.men ordna seg tilslutt.
Oi! Så kjipt. Godt det ordnet seg!Var veldig fornøyd helt til kontoen min ble tappet for ca 10000.banken mente de hadde for dårlig sikkerhet.altså noen har hacket seg inn og fått informasjon om min konto via deres sider.fikk sjokk når jeg plutselig ikke hadde mer på konto.men ordna seg tilslutt.
Man begynner jo å lure når man mottar sånne produkter..Jeg bestilte derfra ofte før.
Men siste gangen jeg bestilte en mascare var det stiv pga kulde. Så måtte kaste den. Tror også at produktene kan være falske.
Hvordan får man den tilbake?Funker fjell den siden jeg har bare bestilt shampo og balsam derfra da, men er fornøyd. Man får igjen tollavgiften også
Ta vare på kvitteringen du får når du betaler for å hente ut pakken, og så scanner du den inn på pc og sender dem nå i disse iphone dager så kan man sikkert ta bilde og sende med telefonen også mener det skal stå info på nettsidene deres.Hvordan får man den tilbake?
Samme med meg og mitt kort.banken mente det var pga for dårlig sikkerhetBestiller aldri derfra igjen etter at kortinfoen min kom på avveie etter å ha bestilt der en gang... Har i tillegg fått gamle produkter tidligere :-( Holder meg til feelunmique, allbeauty, lookfantastic og beautybay av utenlandske