Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: maikaen
nei, men no fikk æ løst på!!!
*sikle*
ORIGINAL: Mizz__86
ORIGINAL: ToveMora31
Hva er det for en drink[8|][:D][:D]
det er en jordbær drink. syns ikke den er så god. vi pleier bare å ha jordbær og isbitter og sprit i den. eller frosne jordbær må jo det bli på denne tiden
ORIGINAL: Tjukkebollen
Oppskrift strawberry daquiri:
- 140 gram jordbær (gjerne frosne)
- 10 cl rom
- 5 cl jordbærlikør (jeg bruker Bols, den er god)
- 6 ts sukker
- 18 isbiter
Alt i blender til is og jordbær er knust. Ha gjerne i lime om du synes det er godt, jeg pleier å droppe det. Håper det smaker[:)]
ORIGINAL: maikaen
nei, men no fikk æ løst på!!!
*sikle*
- 10 cl rom
- 6 ts sukker
- 18 isbiter
Alt i blender til is og jordbær er knust. Ha gjerne i lime om du synes det er godt, jeg pleier å droppe det. Håper det smaker[:)]
ORIGINAL: caroaj
- 10 cl rom
- 6 ts sukker
- 18 isbiter
Jeg ville ha byttet ut rom med vodka... Rom blir liggende i bånn på drinken til slutt, vodka smaker mye bedre i den også. Jobbet som bartender i tre år og da lagde vi den alltid med vodka. Folk ble gale etter den. Syns den smakte mye bedre enn andre steder... [;)]
ORIGINAL: caroaj
- 10 cl rom
- 6 ts sukker
- 18 isbiter
Jeg ville ha byttet ut rom med vodka... Rom blir liggende i bånn på drinken til slutt, vodka smaker mye bedre i den også. Jobbet som bartender i tre år og da lagde vi den alltid med vodka. Folk ble gale etter den. Syns den smakte mye bedre enn andre steder... [;)]
ORIGINAL: Mizz__86
ORIGINAL: shiby
- 10 cl rom
- 6 ts sukker
- 18 isbiter
Takk [:D]
ett godt tips til du skal lage den i sommer. da må du ikke fryse ned jordbærene. for når de er frosne mister du mye av den gode smaken på jordbærene.
ORIGINAL: MorraTeFreja
Åååååå, den de har på TGI Friday er kjempedigg........