~StRaToS~ *dyttehjelp*

Mislead

Forelsket i forumet
Hvordan gikk det med nevøen deres som hadde Downs syndrom?
Fikk han være med hjem eller?
Har tenkt mye på lille gutten... [:(]

Noen andre som vet om det har vært en oppdatering som jeg ikke har fått med meg eller??

Setter pris på dyttehjelp[;)]

Edit: Her er tråden viss noen andre lurer på hva dette gjelder: http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=16856877&mpage=1

Dytter [:)]

ORIGINAL: EliasMam

[;)]

dytt

Snakket med ~StRaToS~ nå og hun sa at hun ikke er hjemme, men hun skulle oppdatere når hun har kommet seg hjem og barna er i seng[;)]

Så da trenger dere ikke dytte mer[:D]

Heisann.

Ble litt seint dette her,men her er oppdateringen hvertfall......

Gutten er hjemme hos familien sin ja[:)]
Han har vært hjemme i noen dager nå g det har gått greit egentlig.
Det var egentlig bare sjokket som "snakket" for de da gutten ble født.
De var IKKE forberedt på dette i det hele tatt. Men de er glad i gutten
nå, det kan jeg se og merke[:)]
Guttungen hadde jo trøbbel med å puste,men det har jo blitt så godt som normalt nå.
Men han går på blodfortynnende medisiner. Han er flink til å spise, ikke noe trøbbel i det hele tatt, noe som mange DS barn har.
Foreldrene har og sendt inn blodprøve for å se om det kanskje er arvelig siden fetteren til mannen skulle og ha hatt et barn med DS, men valgte å avslutte svangerskapet.
Guttungen skal begynne på trening (fysioterapaut tror jeg) og 2 uke til.
Hele familien har jo slått jernring rundt gutten og gir har 110% av oppmerksomheten
og synes gutten er utrolig søt[:)] Jeg må hvertfall bort og susse og kose på han hele tiden,
noe moren ikke har noe imot for da kan jo hun fokusere litt på de andre 3 ungene.
Jeg vet ikke hvor vanlig det er med DS trekk hos små barn,men denne gutten har det klart og tydelig. Ingen kunne vel unngått å se at han har DS. Men betyr det at han er "hardt rammet" (i mangel av et bedre ord)?
Men anyway, det går framover[:)]

takk for omtanken[:)]

Ååå så godt å høre!
Ja, kan skjønne det blir et sjokk i starten, bra det ordnet seg![:)]
Kan tenke meg han er kjempe søt![:)]

Jeg tror ikke utseende sier noe om hvilken grad av DS barnet har, men jeg vet ikke...
Tusen takk for oppdatering, og lykke til videre[:)]

Back
Topp