Strandtelt-genialt!

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Var på europris og fant et genialt strandtelt til 199,-! Nå ligger jeg med beina i solen og ammer jenta mi;)

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Kunne du lagt ut bilde av teltet?:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Bestilte mamma magasinet til en rimelig penge for en stund siden, og fikk med sånn strandtelt! :-)
Håper sommeren holder seg til jeg har født, så jeg får brukt det! :-)

Legger ut bilde av det i morgen, satt det igjen på hytta. Men det ligner litt på dette.
ImageUploadedByBV Forum1373656390.249240.jpg

Vi har et telt som ligner på dette. Men har ikke fått bruk for det enda :(
Veldig greit å ha, men ikke mye brukt.
image.jpg

Vi har et telt som ligner på dette. Men har ikke fått bruk for det enda :(
Veldig greit å ha, men ikke mye brukt.
Vis vedlegget 22088
Vi har ligget i de i to dager nå, men i dag blir det nok ikke noe kos der gutt- her er det overskyet i dag!

Var på europris og fant et genialt strandtelt til 199,-! Nå ligger jeg med beina i solen og ammer jenta mi;)

Hvem europris kjøpte du det på :)? Trur du de har ennå? Var på barnashus i går å de var utsolgte "/
Var på europris rett etterpå men glemte å se etter telt "/ men det er jo europris på kilen, kaldnes, sem og re :p kjedelig og kjøre innom alle for å lete :p for jeg gikk jo rundt i butikken på kilen så jeg ville jo tatt med meg et om jeg hadde sett det :)

Hvem europris kjøpte du det på :)? Trur du de har ennå? Var på barnashus i går å de var utsolgte "/
Var på europris rett etterpå men glemte å se etter telt "/ men det er jo europris på kilen, kaldnes, sem og re :p kjedelig og kjøre innom alle for å lete :p for jeg gikk jo rundt i butikken på kilen så jeg ville jo tatt med meg et om jeg hadde sett det :)
Europris Sande i Vestfold kjøpte jeg mitt;)

Åja helt bori der :p
Jeg kan lese av plu koden og navnet så kan du ringe til europris i nærheten av deg og høre om de har;)

Back
Topp