stramt

Jonathan`s mamma

Gift med forumet
heia.... jeg har så ondt i magen den er såååå stram å ond....noe som veit hva det er????

Kan det være kynnere?

det er bare på kvelden den er SÅ stram..... og om natten noen ganger..ondt og røre seg

kanskje du er mer oppblåst om kvelden?

sånn har jeg også det...
man bare om natten etter at jeg har lagt meg...
rart...har hatt det siden lørdag...
veldig hard i magen, litt ubehagelig..

kansje det er magen som vokser/strekkers seg?vist det går litt fort i svingene ser jeg for meg at det kan gjøre vondt[8|]

Det høres ut som kynnere! Det er ikke for tidlig, jeg begynte med kynnere første gang i uke 17 og har hatt det siden! Våkna stort sett alltid med kynnere om natta.. De ble bedre og ikke så vonde når jeg gikk over på aktiv sykmelding. Mindre stress hjalp meg ihvertfall!
Vet ikke hvordan jobb du har, men kanskje det kan hjelpe deg også med å gå over på aktiv sykmelding eller minske stress-nivået! Når du får en kynner er det lurt å prøve å slappe av!
Lykke til! Ikke noe farlig ihvertfall, men hvis du får veldig vondt og de ikke går over når du har slappa av en stund, så bør du kontakte jordmor eller sykehuset du skal føde på! Da kan det være greit å få en sjekk av livmora! Snakk med jordmora di om dette også!

Jeg hadde det sånn. Var hos legevakten. De villoe sjekke om jeg hadde urinveisinfeksjon. Noe jeg ikke hadde. Og da var det livmorbåndene som strak seg bare. Gjorde skikkelig vondt husker jeg. Klarte ikke å sove.

ja kanskje det.... det er hvertfall VELDIG ondt til tider...[:'(][:'(]

uff stakkars,blir det for gale må du jo bare ringe lege(vakt)jordmor for å være på den sikkre siden![:)]

god bedring

For legen min sa at man kan få urinveisinfeksjon uten å merke det selv. Og da gjør det vondt i magen. Så det kan lønne seg å være litt obs. Får du skikkelige smerter ville jeg tatt meg en tur til legevakten.
ORIGINAL: en lykkelig spire :)

ja kanskje det.... det er hvertfall VELDIG ondt til tider...[:'(][:'(]

hmm kan det være at du er gravid? ta gravitest og finn det ut da vel [;)][8D]

Back
Topp