Stramt!

Sugermama

Elsker forumet
E d andre hær som føle at huden e blitt som et stramt pølseskinn? Kjennes ut som noen har trødd mæ inni verdens TRANGESTE kjole, eller trødd på mæ en skikkeli stram kropps kondom[8D]
Går å smøre mæ over magen konstant for å ikkje miste fuktigheta i huden, e redd for å revne så ungen dett ut[8D] haha, hoff..
Å regne me at d ikkje e på d verste enda engang!

Hehe! Sånn føler jeg det og! Kan ikke skjønne hvordan huden skal holde i 3 mnd til! Kommer nok en del strekkmerker etterhvert desverre. Men det hører vel med[;)]

Huff å huff!! Ja ska no se om den hold den stakkars huden[8D]
Mange av venninnen mine va så heldi at dem ikkje fikk strekkmerka, men dem jore jo akkurat d som æ jør no. Smøre me ojlebasserte produkta kontinuerli[:D]
Ska prøve d, funke ikkje d får bare de der strekkmerkan komme. Ska ikkje gå i nokka bikini i år uansett[;)]

Ja uff, jeg kjenner at det strekker på sidene!

Sist var jeg såååå fornøyd fordi jeg var 40uker gravid og kunne fortsatt ikke se et eneste strekkmerke på magen.
Det var fordi jeg ikke kunne se undersiden av den... hahaha!
Jeg smurte magen morgen og kveld, men det hjalp ikke stort nei. Men at den skulle sprekke på undersiden der det så ut som om det hang og slang litt liksom når jeg stod oppreist skjønner jeg ikke helt. Mystisk.

Back
Topp