Strammer rundt livet

Kosmo.

Prøver på nr 3
Junibollene 2023
Mailykken 2025
Fler som får litt vondt og ubehag med ting som er nær neders i magen?
Har jo ikke vokst noe serlig der nede, ved trusekanten, og selv om undertøyet ikke er stramt, eller joggebuksa..

Forje sv så hadde jeg ingen gravid klær, nå har jeg tre thigts men er avhengig av joggebuksa tips til gravid Joggebukse?

Noen ganger kjennes det ut som noe strammer der selv om det ikke er noe der, fler?

Jeg sliter veldig med å ha stramme klær! Sliter med det når jeg har mensen til vanlig også. Men nå når jeg er gravid er det ekstremt. Er vondt når det strammer nederst, men også om den «gravid strikken» som går over magen er for stram. Får samme type vondt om jeg sitter litt fremoverbøyd f. Eks når jeg spiser i sofaen ved sofabordet.
Jeg har funnet ut at ribbestrikka gravidbukser eller bukser som ser ut som ribbestrikk fungerer best for meg. De strammer ikke, men holder seg oppe.
Jeg har handla flere på hennes og Mauritz. Veldig fornøyd med de :)

Jeg sliter også med klær som sitter litt stramt. Sliter fortsatt med kvalmen og synes at det blir verre hvis jeg går med stramme klær. Tar fort av BH-en når jeg kommer hjem.

Jeg har hatt det sånn lenge, er 23+2 i dag. Kjøpte noen gravidetruser på Lindex, de er veldig behagelige. Kan ikke bruke noen av mine vanlige truser og ingen av joggebuksene mine da jeg føler alt strammer også "nedenfor" magen. Har handlet en meget behagelig "joggebukse" fra tights. no. Strammer ikke noen plasser, men holder seg oppe. Tipper jeg må handle et par bukser til, men har liksom ikke så lyst å bruke så mye penger på klær som kun blir brukt i en kort periode. Noe må man jo dog kle seg i :laughing002

Back
Topp