Stramme klær

Jandia

Glad i forumet
Er det farlig/ubehagelig for babyen i magen dersom jeg går med trange klær?
Går i uniform på jobb og kjenner at den strammer litt mer nå enn tidligere. Vil helst unngå mammabukse (for den er sååååå grusom), så jeg går i den vanlige uniformen så lenge som mulig.

Nå skal det jo sies at jeg har ikke stor mage da... Men jeg kjenner at det er "godt" å ta den av...

Ugg, mye man bekymrer seg over. hmm

Har lurt på det samme jeg...men jordmoren sa at det var ikke farlig for barnet ,bare ubehagelig for deg[:)]

fikk beskjed om det samme av jordmor, babyen ligger så godt beskyttet i magen din at den merker ikke noe til det[;)]

ahh, takk skal dere ha. Var en på jobb som sa det var farlig, men hun har ikke barn og er ikke utdanna innen helsevesen heller, så.... jeg håpa hun tok feil. hehe

Tror nok babyen har det bra, meg derimot... ugg, hva gjør man ikke for forfengeligheten??

*ta seg til hodet*

Jeg fikk beskjed om å ikke gå med for stramme klær av hensyn til både meg og baby!

Jeg har ikke hørt no snakk om at det ikke er bra, men jeg synes det er skikkelig ubehagelig å ha bukser som strammer, jeg klarer ikke ha de under magen , jeg synes det er best med de som man kan dra litt oppover.

Nå går jeg i skjørt da, og kan dra skjørtet ganske langt opp.
hehee, ser litt teit ut, men har vest over så man ser det liksom ikke. [:)]
Det som strammer mest er strømpebuksa. men får ingen merker...

hmm... skal høre med legen på mandag.

men de strømpebuksene for gravide er jo ikke så stramme, de kan man ha over magen[:)]

jeg kjøpte bukser på en butikk i bosgatdveien som heter Hernz de buksene er skikelig fine ser ut som vanlige bukser ingen son tror det er mamma bukse fine bein og kule lommer på dem...søs spurte hvor jeg hadd ekjøpt dem syntes de var kule da jeg viste henne strikke skjønte hun at dem var mamma bukser... de koster 950,- men ver verdt det kjøpte 2 og et par som jeg kan ha høye støvler utenpå!!

Bruker ikke klær som strammer..og de mamma strømpebuksene som de har på h&m er kjempegode og strammer ikke i det hele tatt:)
Alle buksene mine er med strkk som kan draes langt oppover magen[:)]

hmm jeg vil bare si at jeg liker vanligvis ikke bukser som er høye i livet osv... men det er faktisk utrolig godt og gå i mamma bukser :) anbefaler det på det sterkeste og da er du jo på den sikkre siden og
:):):)

Back
Topp