Stramme bukser?

Eli86

Flørter med forumet
Jeg syns buksene har begynt å stramme allerede jeg. Er i uke 5 og ikke lagt på meg et gram, så enten er det psykisk eller så er det luft [emoji23]. Må nevnes at dette i tillegg er superstretchy bukser, hehe. Flere som har det sånn eller?

Jeg oppdaget det til min store overraskelse i går, at buksene er ubehagelig trange. [emoji33] Sånn går det når man må flytte ut av joggebuksa for noen timer.. 8+1 i dag.

Jeg er nå 7+2 og har bruket mammabukser i 3 uker allerede [emoji87]

Sist byttet jeg til mammabukser uke 13 tror jeg, men det er jo fristende å bytte allerede nå [emoji38].

På ettermiddag og kveld kjenner jeg at joggebuksa er veldig god å dra på seg... oppblåst delux [emoji23]

Jobber i turnus så jobber ofte kveld og da er magen på det største så for å komme seg igjennom dagen måtte jeg ty til mammabukse tidlig [emoji4] sist gang ble det i uke 12.

Sist kjøpte jeg ikke mammabukse før i uke 25, men nå har den allerede blitt brukt et par ganger :p er 7+4

Godt vi er flere! Er 5+0 i dag og syns buksene har vært ubehagelig en stund allerede [emoji85] men har tenkt at det er for tidlig å kjøpe mammabukser [emoji12]

Er 8+4 og buksene begynner å stramme mer! Skal vente til jeg er passert uke 12 med å kjøpe mammabukser så akkurat nå har jeg bare en "jobb"-bukse som er behagelig å ha på seg[emoji85][emoji51]

Veldig stor mage i dag!![emoji33] håper virkelig vi klarer å skjule det i 5-6 uker til og vil ikke ta i bruk mammabukser enda. Jeg er sikker på at noen vil se det/kjenne de igjen siden det ikke er så lenge siden sist [emoji14] 7+4 i dag, får bare holde inn magen det det går[emoji23][emoji23]

Strammer her også :) Skikkelig ubehagelig. Er vel ikke lenge før jeg tar frem buksene fra sist gang!

Jeg klarer knapt å bruke den ultragode joggebuksen jeg har for tiden, for den strammer i livet. Vanlige bukser har jeg én jeg til nøds klarer å bruke, har brukt mammabukser i noen dager nå, er bare 5+0 idag [emoji85] er så oppblåst fra morgen til kveld!! [emoji28]

Jeg klarer knapt å bruke den ultragode joggebuksen jeg har for tiden, for den strammer i livet. Vanlige bukser har jeg én jeg til nøds klarer å bruke, har brukt mammabukser i noen dager nå, er bare 5+0 idag [emoji85] er så oppblåst fra morgen til kveld!! [emoji28]
Må kjøpe meg ny god bukse her å, stammer alt for mye over magen den jeg har nå. Mammabukse har blitt brukt lenge allerede [emoji4] kommer til å slite de 2 ut før uke 12 kommer [emoji23]

Back
Topp