Stramme bukser

kmb

Forelsket i forumet
Hei jenter.

Jeg lurer på om dere har noen tips til om jeg vil bruke vanlige bukser, men om de er for stramme i magen.

Husker at det var en tråd om det for en stund siden, men finner den ikke..

Jeg bruker allerede mammabukser da, men greit å variere litt:)

Ta en hårstrikk og fest i knappehullet og tre over knappen ;)

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3

Samme som over her ;) Det gjør jeg nå også! Klarer ikke det presset på magen...

Jeg har også begynt å gjøre det.

Har dere begynt å få trange bukser? Jeg har ikke det enda jeg, tror ikke det blir før om noen mnd heller, sånn var det ihvertfall sist! Så deilig da!:)

Har dere begynt å få trange bukser? Jeg har ikke det enda jeg, tror ikke det blir før om noen mnd heller, sånn var det ihvertfall sist! Så deilig da!:)
Jeg har heller ikke begynt å få mage. Er 8+4 i dag. Er jo oppblåst, men ikke snakk om no skikkelig mage enda. Er førstegangsfødende :)

Ikke trange, men orker ikke noe som trykker på magen ved navelområdet eller under! Har vært slik i mine forrige svangerskap også. Er nok et par mnd til magen min blir tydeligere også :)

Takk for svar jenter:)

Det er jo ikke gravidmage, men jeg er så oppblåst! Helt forferdelig! Jeg har et fullt svangerskap og 4 spontan aborter bak meg, så mulig det har noe med det å gjøre?!

Uansett så passer ikke buksene mine i magen, så må ty til andre løsninger:)

Back
Topp