Stramme bukser?

Venterpånr2

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
Hvordan er det med stramme bukser på magen og sånt? Kan det være farlig? :) Mine begynner og bli nokså trang.
 
Jeg har begynt med mammabukser allerede.. Fikk veldig tidlig mage denne gangen! Og takler ikke at noe strammer der. Så prøver å skjule den så godt jeg kan med vide overdeler.
 
Hvor langt er dere? Er ett sted mellom 6 og 8 uker idag og levis jeans er pakka langt vekk for å si det sånn :/
 
Buksene er litt stramme, men jeg har ganske store bukser med vanligvis god plass. Men jeg må si jeg gleder meg til sommerferien, så jeg kan gå med kjoler hele tiden isteden :)
 
Er det mulig at magen er større allerede? Det er jo bare et 2 mm lite liv der inne. Men buksene mine har også krympet...trodde det bare var at jeg innbiller meg mer enn det er grunn til. Gleder meg til slutten av juni og juli og august, håper alt går bra og at det blir kjolevær, ja!
 
Har en herlig bukse fra Høyer som er suuuuperhøg i livet, så da er det god plass til litt oppblåst babymage :) Ellers er det sånne yogabukser fra Cubus som gjelder for tida. Har fått lånt meg et lass med mammaklær fra en venninne, så håper det blir litt lettare med klær som ikkje strammer då ;)
 
Er det mulig at magen er større allerede? Det er jo bare et 2 mm lite liv der inne. Men buksene mine har også krympet...trodde det bare var at jeg innbiller meg mer enn det er grunn til. Gleder meg til slutten av juni og juli og august, håper alt går bra og at det blir kjolevær, ja!
Mine er for trang pga jeg er så sinnsykt oppblåst :p
 
Merker ikke noe til at buksene strammer merkverdig enda.
 
Nei, farlig med bukser som strammer er det vel ikke. Iallefall ikke nå som spiren er så liten, skal godt gjøres å skade den med en stram bukse. Men det er ubehagelig med klær som strammer over magen. Jeg har store planer om en holdin-str.bukse under kjolen i helgens bryllup, siden vi ikke har offentliggjort graviditeten ennå. Og bekymrer meg ikke for spiren av den grunn:)
 
Jeg syns det er ubehahlig at det er stramt om magen. Så her har jeg funnet fram gravidbuksene sia forrige gang :)
 
Buksene passer fremdeles, er riktig nok oppblåst, men det er mest fra ettermiddagen og utover kvelden :) Skal tviholde på midjen så lenge jeg kan :p
 
Men er det "farlig" om fe er litt stram rundt magen?
Nei!

Livmoren ligger ennå langt inni magen og langt nede. Ved ca 12 uker kommer øverste del av livmoren over skambenet. Så alt ligger godt beskyttet ennå.

Når babyen og magen bør større kan du fint dytte på magen, jm og leger kan være ganske hardhendte når de skal måle str på livmor og leie på baby. Det tåler en trøkk :)


<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3
 
Back
Topp