Stram mage

• Trådstarter Trådstarter AB
  • Opprettet Opprettet

AB

Forumet er livet
Flere enn meg som klør og svir på magen?? magen er så stram nå at det er skikkelig ubehagelig synes jeg.. smører meg masse, men det ser ikke ut til å hjelpe...[8|]

Hei blitt sånn par siste ukene..særlig området under navlen..klør så jeg har lyst klø til blods! og så svir det...stakkar hud..blir skikkelig stretcha nå..

Har klart holde meg uten strekkemerker til nå men med ett symfysemål på 38 så strekker det seg til nå..[&:]

Du er absolutt ikke den eneste!! [:@]
Og det klør spesielt mye i de stundene kynnerene er på sitt verste.. [:'(]

huff.. ja.. jeg hadde å klart å holde meg unna strekkmerker helt til nå..
de ser ut til å komme nå[:(]

er nok strekkmerkene som kommer, underhuden som sprekker[:(]

Den er så stram at jeg ikke klarer å gå skikkelig oppreist, for da gjør det "vondt i huden" liksom [8|]

off da!! hørtes ikke så godt ut[&:]

En venninne av meg fødte 8 dager på overtid.
På termin dagen hennes kom strekkmerkene, og de kom kjempe mange på en gang. Typisk, klart seg så lenge....

Vært ganske heldig selv! Fått to stk over navelen. Men ikke noe mer å syte over. Håper på det holder seg videre... Kjenner jo veldig godt, at det er ikke mye plass igjen der inne... stakkar...

Ikke for å være gledes dreper, men jeg hadde ikke et eneste strekk merke sist gang jeg skulle føde, hadde klart meg gjennom 9 mnd uten å få et eneste ett, men så sparka bebissen litt hardt under en rie når magen var hard å stram å da hørte jeg det sprakk også fikk jeg et strekk merke rundt navlen, ikke at det trenger å skje alle, men jeg trodde liksom ikke at det var sånn som skjedde i siste lita, men joda så "flaks" hadde jeg

ORIGINAL: linitus

Ikke for å være gledes dreper, men jeg hadde ikke et eneste strekk merke sist gang jeg skulle føde, hadde klart meg gjennom 9 mnd uten å få et eneste ett, men så sparka bebissen litt hardt under en rie når magen var hard å stram å da hørte jeg det sprakk også fikk jeg et strekk merke rundt navlen, ikke at det trenger å skje alle, men jeg trodde liksom ikke at det var sånn som skjedde i siste lita, men joda så "flaks" hadde jeg

ooooooooooojjjjjjjjjjj....er det mulig.....*gulp*

Back
Topp